Hilariteit om ludieke actie van Mercedes: 'Fans, it's James' Formule 1

Hilariteit om ludieke actie van Mercedes: 'Fans, it's James'

Door Maurits Kappetijn 20 maart 2019 | 20:56


Een grappige actie van Mercedes woensdagmiddag, op haar YouTube-kanaal. De regerend wereldkampioen plaatste haar wekelijkse 'debrief' van het verreden raceweekend en haalde op ludieke wijze de hype rondom strategisch manager James Vowles naar voren.

Vorig jaar ontstond er veel tumult toen James Vowles tijdens de Grand Prix van Rusland zich tegenover Valtteri Bottas verontschuldigde, nadat het team de overwinning aan Lewis Hamilton had gegeven. De openingswoorden 'Valtteri, it's James' zorgde vervolgens voor veel kritische berichten, maar vooral ook grappen op de sociale media. Toen men zelfs rondom de wintertests in Barcelona nog geen genoeg had van de hilariteit rondom de boordradio van Vowles, postte Mercedes het volgende bericht op Twitter, om van de controversiële humor af te zijn. 

Desondanks lijkt er geen einde te komen aan de 'Valtteri, it's James'-grappen, dus besloot Mercedes woensdag om zelf ook maar een duit in het zakje te doen. Bij de opening van de wekelijkse debrief-video begint Vowles met de inmiddels wereldberoemde woorden: 'Fans, it's James'. (Foto: Mercedes AMG F1)

Bekijk het fragment op YouTube hier


Tags:

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst, wees de eerste!

Reageren

Om een reactie te kunnen schrijven dien je ingelogd te zijn. Login/Registreer je hier direct!

Meer nieuws