Like ons!
Update | 'Ferrari raakt sponsor Mission Winnow kwijt'

Formule 1

Update | 'Ferrari raakt sponsor Mission Winnow kwijt'

Net als in Australië zal Ferrari tijdens de Grands Prix van Canada en Frankrijk niet met logo’s van Mission Winnow aantreden tijdens het raceweekend. Dat schrijft de Scuderia op haar eigen website dinsdag.

Ferrari bestaat dit jaar negentig jaar en dat voert het team als reden op om, in plaats van met de logo’s, met een gewijzigde livery te rijden. Echter, in Australië deed men dit omdat tabaksreclame verboden is in het land.

Mission Winnow is een onderzoeksproject van sigarettenfabrikant Philip Morris en reclame voor tabak is verboden in sommige landen. Het bedrijf blijft, ondanks de afwezigheid op de auto's in Montreal en op Paul Ricard, hoofdsponsor van het team volgens het bericht. (Foto: Ferrari F1 Team)

Update | 'Ferrari raakt sponsor Mission Winnow kwijt'

Mission Winnow lijkt helemaal klaar met het gedoe rond de reclames op de Ferrari. Volgens Motorsport.com wil het merk afscheid nemen van de Italiaanse renstal. 'Phillip Morris overweegt om de logo's voor een langere periode te verwijderen, mogelijk zelfs voor de rest van het jaar', schrijft het medium. 

0 reacties

Schrijf een reactie

Om een reactie te kunnen schrijven dien je ingelogd te zijn. Login/Registreer je hier direct!
Naar boven