Foto | Alonso grapt over oranjemuur en denkt veel McLaren-supporters te hebben

Formule 1
zondag, 27 augustus 2017 om 13:12
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Zo'n 80.000 Nederlanders zijn afgereisd richting Spa-Francorchamps om Max Verstappen een hart onder de riem te steken vanaf 14.00 uur. Fernando Alonso merkte ook veel oranje op op de tribunes en grapt daarover:
 

Amazing @mclaren support ???????????????????? #max

Een bericht gedeeld door Fernando Alonso (@fernandoalo_oficial) op


loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading