Hamilton: 'Silverstone was het absolute hoogtepunt voor mij'

Formule 1
zondag, 17 december 2017 om 15:15
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Lewis Hamilton kende een enorm sterk seizoen met veel overtuigende overwinningen. Toch was de Grand Prix van Groot-Brittanie de allermooiste voor de Mercedes-coureur, eentje om niet snel te vergeten.
'Silverstone was het absolute hoogtepunt voor mij', stelt Hamilton tegenover Motorsport-Total.com. 'Er is geen enkel weekend dat in de buurt komt, hoewel er natuurlijk ook andere magische weekenden waren. Als ik ooit terugkijk op mijn carrière zal ik met veel plezier op deze terugkijken.' (foto: Mercedes AMG)
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading