RB23

+1432

Laatste reacties

+21

RB23

Deze snuivert weet het weer zeker. Er is maar 1 ding wat we zeker weten. En dat is dat hij uit rancune of onderbuikgevoel reageert als het om Verstappen of Red Bull gaat, omdat hij het niet kan hebben dat ze zijn zoon de deur hebben gewezen. Overigens meer dan terecht en ongetwijfeld zou een giftige vader er ook aan hebben bijgedragen. Dit maakt hem zelf ongeloofwaardig. Ook moet hij de naam Verstappen niet in de mond nemen, want gebruikt deze om relevant te blijven nadat hij als nobody 20 jaar geleden met de staart tussen de benen uit de sport vertrok. Ondertussen hebben fans het ook in de gaten en kotsen ze hem uit. Het heeft onderhand weg van smaad en laster wat deze man aan onzin verkoopt. Uiteraard heeft de F1 dat niet gezegd. Hij is misschien gewend dat ze in zijn drugskartels elkaar zo kunnen intimideren en de mond snoeren, maar zo werkt het niet in F1. Het is vrij logisch dat het stil is geweest. Er was ook 5 weken geen F1 en coureurs waren met andere dingen bezig waaronder vakantie. Montoya heeft schijnbaar wel gemist dat coureurs meerdere vergaderingen omtrent wijzigingen hebben bijgewoond na een keiharde eis voor een plek aan de onderhandelingstafel. Ook is er aan hun toegegeven qua wijzigingen. Maar als het na dit weekend tegenvalt zullen ze net zo vocaal zijn. Montoya kan als kontenkusser van de FOM (ivm zijn baantje) wel fantaseren dat de F1 de coureurs heeft gezegd dat de deur openstaat als ze willen vertrekken, maar F1 weet dondersgoed dat de gevolgen dan niet te overzien zijn

30-04-2026 12:20

+30

RB23

Wederom een Brit die zijn zielige en valse motieven laat blijken, door enkel Verstappen af te zeiken en de andere coureurs die ook hun stem verheffen links te laten liggen. Ook nog eens met de helft van informatie..net zeggen wat het uitkomt. Daardoor is met feiten zijn hele betoog (net als die van vele Britten) makkelijker de grond gelijk te maken en te labelen als onzin. Het is niet voor het eerst in zijn carrière dat hij een waardeloze auto heeft. Dus die noemer gaat al niet op. Laat staan dat hij nooit klaagt als het goed gaat. Volgens mij gaf hij juist toen feedback aan en over de F1. Ook in 2022 en 2023, over wat er mankeerde aan de auto's van toen en wat het minder leuk maakte om ze te rijden. Dat kan iedereen terugvinden. Onzin dus! Daarnaast is het onzin dat een reglementenwijziging enkel voor Verstappen is. Men zet dan in op een wijziging van de verhouding van de motor. De motor geeft nog het minste problemen bij Red Bull. Kans is dus groot dat Verstappen er juist nog meer op achteruit gaat. Maar Verstappen heeft het er voor over want hij wil racen. En dat weten deze Britse hypocriete moraalridders zelf ook al te goed. Maar dat vermelden ze er allemaal voor het gemak niet bij natuurlijk. Hoe zou het toch komen dat iemand je boycot als je telkens leugens over diegene publiceert, en een vals narratief over zijn persoon neerzet, en werkelijk een hetze voert op de persoon. Lijkt me een logisch gevolg maar volgens deze kleinzerige Britten mag het alleen van 1 kant. En vpor al deze journalisten die beweren dat de F1 Verstappen niets verschuldigd is, en er na Verstappen ook F1 is, zijn ze wel heel obsessief bezig met de "niet-relevante Max" en hebben ze hem wel heel hard nodig om zelf relevant te blijven.

03-04-2026 12:57

Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading