+3
08-06-2026 10:16
08-06-2026 07:57
+22
07-06-2026 20:53
+10
12-05-2026 12:52
+21
30-04-2026 12:20
+5
25-04-2026 14:08
04-04-2026 10:57
+7
03-04-2026 19:01
+30
03-04-2026 12:57
+15
01-04-2026 19:09
Loading
+3
RB23
Ik ben het volledig met je eens Monic. Klopt Mercedes lijkt dit te hebben geweten en er op te hebben ingespeeld. Metingen vonden plaats vanaf Canada. Voorsprong van Mercedes was daar minder dan normaal. En bij klantenteams die ook in de meting van de motor mee gingen, liep het plots helemaal niet. Ook eens wat betreft Kimi. Doet het prima maar wordt onnodig gehyped nu. Vergeten wordt, dat hij in een extra snelle en illegale auto zit. En daarnaast is de kans dat hij wint 1 op 2 dit jaar. Als je teamgenoot dan verzaakt is het zo gedaan en zeker als Verstappen pech heeft gisteren. Net als dat het de afgelopen races ook vaak genoeg mee heeft gezeten. Want men vergeet gauw dat hij op punt stond de races in Japan, Miami en Canada te verliezen totdat door omstandigheden het geluk zijn kant op viel en hij aan de leiding kwam.08-06-2026 10:16
+3
RB23
Niet qua vermogen of capaciteit. Die mag je alleen verbeteren voor kleinere dingen als plaatsing, koeling en gewicht en hooguit een leer terugwinning. Maar dat kan en mag ieder team doen maar is amper ruimte voor onder de budgetcap en kost veel geld. Neemt niet weg dat als je de motor als meetpunt voor een update gebruikt, je de hele motor meeneemt en niet slechts de helft. Ook al zou de update enkel en alleen voor de ICE bedoelt zijn. Dit is manipulatief en hier kun je heel makkelijk selectief mee spelen zo.08-06-2026 07:57
+22
RB23
Het is natuurlijk lachwekkend dat hier enkel naar de verbrandingsmotor wordt gekeken terwijl de batterij een grote rol speelt dit jaar. Met 50 procent. Daar heeft Mercedes met wederom illegale voorkennis enorm misbruik van gemaakt en dat maakt hun motor als totaal pakket veruit de beste. Dat is bekend. Je kunt nog zo'n goede verbrandingsmotor hebben. Maar je hebt er niks aan als binnen no time de andere helft van je vermogen weg is gevallen en je batterij leeg is. Lachwekkend en corruptie ten top wederom van de fia. Zoals wel meer gemanipuleerd wordt de laatste tijd. Nadruk ligt er weer eens bovenop. En dat Mercedes daarin (ook alleen verbrandingsmotor) 2 procent achter zou liggen (wat een toeval zeg, precies 2 procent) en Ferrari 4 procent gelooft toch niemand. Dat bestaat niet en voorbeeld is al gebleken dit seizoen. Maar lekker de boel blijven oplichten dit seizoen. Kunnen we heerlijk coureurs blijven hypen en horen dat ze een gelijke aan Verstappen zijn, terwijl ze in een illegale auto rijden en er mee wegkomen ook schijnbaar07-06-2026 20:53
+10
RB23
Het blijft jammer dat hij toen alleen tegen een helm aan liep en niet iets harders deze achterlijke cokesnuiver. Onderhand is hem al bij 5 verschillende podcasts door alles en iedereen de les gelezen over dit onderwerp, maar hij blijft het telkens elders proberen. Bevestigt vooral zijn ziekelijke obsessie en afgunst jegens Verstappen. Waarschijnlijk alleen om het voorval met Jos in Brazilië toen en omdat zijn zoon (die P16 rijdt met een Prema nu) zeer terecht de deur is gewezen door Red Bull Racing. Zegt alles over deze zieke vent. Hij roept het ook altijd veilig wanneer alles en iedereen het circuit heeft verlaten. Maar het bij Max of Jos in het gezicht zeggen is er niet bij. En dan wil deze achterlijke malloot het nog toelichten als het bekijken vanuit coureursperspectief. Grappig dat hij dat zegt. Vele (oud)coureurs die het vanuit hetzelfde perspectief bekijken zijn er namelijk wel lyrisch over. Maar deze zieke geest heeft te veel last van onderbuikgevoel wat hem in de weg zit.12-05-2026 12:52
+21
RB23
Deze snuivert weet het weer zeker. Er is maar 1 ding wat we zeker weten. En dat is dat hij uit rancune of onderbuikgevoel reageert als het om Verstappen of Red Bull gaat, omdat hij het niet kan hebben dat ze zijn zoon de deur hebben gewezen. Overigens meer dan terecht en ongetwijfeld zou een giftige vader er ook aan hebben bijgedragen. Dit maakt hem zelf ongeloofwaardig. Ook moet hij de naam Verstappen niet in de mond nemen, want gebruikt deze om relevant te blijven nadat hij als nobody 20 jaar geleden met de staart tussen de benen uit de sport vertrok. Ondertussen hebben fans het ook in de gaten en kotsen ze hem uit. Het heeft onderhand weg van smaad en laster wat deze man aan onzin verkoopt. Uiteraard heeft de F1 dat niet gezegd. Hij is misschien gewend dat ze in zijn drugskartels elkaar zo kunnen intimideren en de mond snoeren, maar zo werkt het niet in F1. Het is vrij logisch dat het stil is geweest. Er was ook 5 weken geen F1 en coureurs waren met andere dingen bezig waaronder vakantie. Montoya heeft schijnbaar wel gemist dat coureurs meerdere vergaderingen omtrent wijzigingen hebben bijgewoond na een keiharde eis voor een plek aan de onderhandelingstafel. Ook is er aan hun toegegeven qua wijzigingen. Maar als het na dit weekend tegenvalt zullen ze net zo vocaal zijn. Montoya kan als kontenkusser van de FOM (ivm zijn baantje) wel fantaseren dat de F1 de coureurs heeft gezegd dat de deur openstaat als ze willen vertrekken, maar F1 weet dondersgoed dat de gevolgen dan niet te overzien zijn30-04-2026 12:20
+5
RB23
Ach flikker toch op mafklapper! Nu dat het verandert, de fans om zijn (lees: niet meer voor de domme praatjes van jou en andere media vallen) en Jos je op je plek heeft gezet was Verstappen terecht erg kritisch volgens jou. Ik kan me nog herinneren dat je de eerste weken alleen maar de naam van Verstappen in deze context hebt gebruikt om hem met de grond gelijk te maken en in een kwaad daglicht te zetten. Maar nu je dreigt af te gaan als een gieter en je aandacht dreigt te verliezen snel even draaien hé idioot. Ga maar lekker op je vibrator zitten als je aandacht wil, waardeloze gast.25-04-2026 14:08
+3
RB23
Ik hoop het ook niet, maar ben er niet bang voor. Hij trekt al veel op met vrouwlief, maar dat gast gelukkig ook goed hahaha04-04-2026 10:57
+7
RB23
Ik liep laatst buiten, om mijn zwarte labrador uit te laten. Nadat we Montoya tegenkwamen en hij over het arme beestje heen geniest had, liep ik met een witte labrador terug naar huis.03-04-2026 19:01
+30
RB23
Wederom een Brit die zijn zielige en valse motieven laat blijken, door enkel Verstappen af te zeiken en de andere coureurs die ook hun stem verheffen links te laten liggen. Ook nog eens met de helft van informatie..net zeggen wat het uitkomt. Daardoor is met feiten zijn hele betoog (net als die van vele Britten) makkelijker de grond gelijk te maken en te labelen als onzin. Het is niet voor het eerst in zijn carrière dat hij een waardeloze auto heeft. Dus die noemer gaat al niet op. Laat staan dat hij nooit klaagt als het goed gaat. Volgens mij gaf hij juist toen feedback aan en over de F1. Ook in 2022 en 2023, over wat er mankeerde aan de auto's van toen en wat het minder leuk maakte om ze te rijden. Dat kan iedereen terugvinden. Onzin dus! Daarnaast is het onzin dat een reglementenwijziging enkel voor Verstappen is. Men zet dan in op een wijziging van de verhouding van de motor. De motor geeft nog het minste problemen bij Red Bull. Kans is dus groot dat Verstappen er juist nog meer op achteruit gaat. Maar Verstappen heeft het er voor over want hij wil racen. En dat weten deze Britse hypocriete moraalridders zelf ook al te goed. Maar dat vermelden ze er allemaal voor het gemak niet bij natuurlijk. Hoe zou het toch komen dat iemand je boycot als je telkens leugens over diegene publiceert, en een vals narratief over zijn persoon neerzet, en werkelijk een hetze voert op de persoon. Lijkt me een logisch gevolg maar volgens deze kleinzerige Britten mag het alleen van 1 kant. En vpor al deze journalisten die beweren dat de F1 Verstappen niets verschuldigd is, en er na Verstappen ook F1 is, zijn ze wel heel obsessief bezig met de "niet-relevante Max" en hebben ze hem wel heel hard nodig om zelf relevant te blijven.03-04-2026 12:57
+15
RB23
Die cokesnuiver zal nog wel vol met witte poeder zitten want slaat de plank volledig mis met zijn domme vergelijkingen telkens. Toegeven dat hij fout zat of dat anderen gelijk hebben kent hij niet schijnbaar. Aldus de coureur die mid-season eruit werd gegooid door Ron Dennis. Klopt je had ook porpoising begin van het vorige reglement inderdaad. Daar klaagde maar 1 team continue steen en been over en dat team zette ook de meest beschamende acts in scène. Toen hoorden we jou en je hypocriete collega's uit Groot Brittannië niet. Ondanks dat ze een half jaar lang week in week uit de reglementen besmeurden en sport geschaad hebben. Echter was de oplossing toen heel simpel. Degene die er last van had, die had werkelijk de auto niet op orde. Je kon gewoon je auto wat hoger afstellen en dan kon je (weliswaar langzamer) gewoon racen. Ja echt racen Montoya. Dat wilde Mercedes natuurlijk niet. Mercedes is hetzelfde team wat nu deze reglementen heeft geregeld om weer dominant te kunnen zijn. Echter is het verschil dat het nu niet meer racen is, maar een kwestie van wiens batterij het langst meegaat. Maar goed, toegeven aan de wijsheid en daarmee zelf een flater slaan is er niet bij voor cokehead Montoya en British sausage Brundle01-04-2026 19:09