Vettel verheugd met nieuw contract: 'Verlengen was een 'no-brainer''

Formule 1
zondag, 27 augustus 2017 om 10:51
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Sebastian Vettel heeft in gesprek met Sky Sports verteld over zijn contractverlenging tot en met 2020 bij Ferrari. Vogens de Duitser was een langer dienstverband bij de Italiaanse renstal een 'no-brainer'. De viervoudig wereldkampioen is zeer tevreden met het verloop van het huidige seizoen en ziet doorgroeimogelijkheden.
'Ik hou van dit team', begint Vettel. 'Ik geloof dat Ferrari iets unieks heeft, iets dat andere teams niet hebben. Twee jaar geleden hebben we tegen elkaar gezegd dat we terug willen keren in de top en ik denk dat we op de goede weg zijn. We zijn nog niet helemaal waar we willen zijn, maar we streven naar de top.'
'Ik wil veel met Ferrari bereiken en ik dat dat voor het team andersom hetzelfde geldt. Het is buitengewoon geweldig om deel uit te maken van deze familie en daarom was het een no-brainer om mijn contract te verlengen.'
 
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading