F1
Verstappen
Kalender
▼
WK-stand
Meer
▼
Video | Grill The Grid met Boullier
Formule 1
door
Harry Vlug
zaterdag, 16 december 2017 om 16:53
door
Harry Vlug
Volg F1Maximaal.nl op Google
Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien
Voeg toe als voorkeursbron op Google
In de nieuwste
Grill The Grid
is het de beurt aan Eric Boullier. De teambaas van McLaren beantwoord in deze video vragen over zijn team, zijn coureurs en de Formule 1 in het algemeen.
Bekijk hier de beelden:
HV
Harry Vlug
Bekijk berichten van de auteur
loading
Populair F1-Nieuws
Ondertussen in F1 | Red Bull doet letterlijk 'vliegend' rondje op Red Bull Ring
jun 23, 13:50
F1 in het kort | Zandvoort nieuwe toevoeging aan de Formule E-kalender
jun 23, 11:25
Spijkerharde Red Bull-beslissing ontmanteld: "Zelfs Verstappen was totaal niet tevreden"
jun 23, 11:05
'FIA geeft groen licht voor ADUO-motoren ondanks verzoek van Red Bull Racing'
jun 23, 8:50
Vertrek van Verstappen geen ramp volgens Brit: "Nog ver verwijderd van het niveau van Verstappen"
jun 22, 19:30
Red Bull-prominent dropt klein bommetje: "Daar ben ik absoluut van overtuigd"
jun 23, 12:00
F1TV-analisten geven Red Bull de schuld: "Anders is het gat van Verstappen veel groter"
jun 23, 9:35
FIA bevestigt fundamentele wijziging aan het motorreglement, Verstappen gehoord
jun 23, 12:35
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Mercedes krijgt advies om fout van Red Bull te herhalen: "Geef Russell een nieuw contract"
jun 23, 17:47
Verstappen in kansrijke positie voor thuisrace van Red Bull
jun 23, 17:00
Verstappens grote kracht is 'verdwenen': "Dat was zijn grote voordeel"
jun 23, 16:50
Analisten denken dat Verstappen Mercedes kan verrassen: "Als de auto doet wat hij wil"
jun 23, 16:25
'Racing Bulls-zitje vergeven aan nieuwkomer, Verstappen de absolute sleutelfiguur'
jun 23, 15:55
Marko durft hardop te dromen: "Red Bull kan ineens vijf tienden vinden en meedoen"
jun 23, 15:25
Meer artikelen
Laatste reacties
wg
23-06-2026
😂🤣😂 Allebei niet, daar word ik duizelig van ...
VeeWeetje
23-06-2026
Dit zijn toch allemaal zaken waar de GPDA voor op de barricade zou moeten? Van Russel verwacht ik dienaangaande niet zo veel, maar Sainz en Würz zouden hier hun shirt voor moeten uittrekken, en de spierballen aanspannen.
VeeWeetje
23-06-2026
Wil iemand nog even op mijn paard in de draaimolen? Dan hoop ik in de brandweerauto te kunnen 🤣
pantah
23-06-2026
En als straks drie teams vechten om een been...
wg
23-06-2026
Vermindering van gewicht is een no-brainer, dat gaat 0,15 tot 0,2 seconden opleveren. De rest moeten we even afwachten.
DwightCouples
23-06-2026
Ik heb het al vaker gezegd, er ontbreekt een regel in F1, die na Silverstone 2021 er duidelijk in had gemoeten: als je fout zit in een bocht, en je kegelt je directe tegenstander van die wedstrijd en het kampioenschap eruit, dan moet je er zelf ook uit. Het feit dat ie vanaf achteraan weer iedereen inhaalde en alsnog de race won was trouwens ook niet te rechtvaardigen (raket motor etc.)
Glenny
23-06-2026
Monic 100% met jou eens!
Glenny
23-06-2026
😂
peterheijnen33
23-06-2026
Echt ongelofelijk dat dit nog steeds zo wordt gepresenteerd. Lewis wist heel goed wat hij er in het ergste geval mee riskeerde -Max' leven- en toch besloot hij om niet op de apex te mikken maar op Max. Dat heeft niets met racen te maken. Nog maar een keer ter herinnering: https://www.youtube.com/watch?v=t76kseCvbNc
MadMax
23-06-2026
Ja ze zetten alles op alles om er maar voor te zorgen dat RB kansloos blijft. Maar dat is al jaren zo! Mercedes en Ferrari hebben een veel te grote vinger in d pap. Weer een stap dichterbij het faillissement van een eens zo'n mooie sport
Loading
Vorig artikel
Stroll: 'Het was zwaar om de eerste drie races niet te finishen'
Volgend artikel
Ocon: 'Ik voel geen extra druk'
Plaats reactie
Plaats reactie