Video | Leclerc filmt zijn laatste rit in Formule 2-bolide met iPhone

Formule 1
zondag, 17 december 2017 om 11:40
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Charles Leclerc wilde zijn laatste keer in de Formule 2-auto niet vergeten en besloot om het te filmen met zijn iPhone. Rob van Gameren plaatste de beelden van de Monegaskisch autocoureur met de tekst: 'Charles Leclerc doet een Hamiltonnetje: neemt zijn iPhone mee in de auto. Leclerc doet het echter rijdend in een Formule 2-auto van 2018'.
Bekijk hier de video:
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading