Boullier: 'Vandaag was heel erg teleurstellend voor McLaren-Honda'

Formule 1
zondag, 27 augustus 2017 om 22:34ESPN
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Eric Boullier, McLaren-Honda Racing Director, was erg teleurgesteld met het resultaat van McLaren tijdens de Grand Prix van België. Beide coureurs wisten te presteren, maar mede door technische tegenslagen kon het geen geslaagd weekend worden voor de Britse renstal.
'Vandaag was heel erg teleurstellend voor McLaren-Honda, ondanks de goede bedoelingen van onze coureurs', begint Boullier tegenover ESPN. 'Zowel Fernando als Stoffel hadden een goede start en we dachten zelfs een paar ronde aan progressie, maar dat was helaas van korte duur.'
Ook Yusuke Hasegawa van Honda was niet te spreken over het verloop van het weekend. 'We dachten echt de mogelijkheid te hebben om wat punten te scoren hier in België. Het was daarom ook een grote teleurstelling dat we met beide coureurs buiten de top tien eindigen. Na een briljante start had Fernando een lastige race. Stoffel had ondanks dat hij achteraan moest starten wel een goede snelheid te pakken.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading