Romain Grosjean wist met een zevende tijd in de Grand Prix van België goed te beginnen aan de tweede seizoenshelft. Toch had de Fransman niet een hele makkelijke middag op het circuit van Spa. 'Het was een helse race. Ik ben ook best moe nu. We wisten dat we dichtbij de top tien kon eindigen, maar we dachten niet in de top tien te eindigen', begint Grosjean tegenover ESPN.'Na een paar rondes voelde de auto best oké. We hadden geen beste start, maar we pushte heel erg hard. Er was goede degradatie op de ultrasofts. We moeten nu zorgen dat we iets constanter worden binnen onze banden-window, de set-up beter wordt en dat we er gelijk staan vanaf het begin van het weekend.'
Ook Günther Steiner was best te spreken over het geleverde werk. 'Ik denk dat we best blij mogen zijn met zes punten. Het is jammer dat Kevin vast kwam te zitten na de herstart en banden daardoor kapot reed. Maar de zes punten zijn goed. We blijven punten binnenhalen en ik hoop dat we dat kunnen voorzetten. Beide auto's presteren goed en ik denk dat we daar blij mee kunnen zijn.' (foto: Haas F1 Media)