+7
24-06-2026 22:27
+1
22-06-2026 14:46
+25
21-06-2026 19:27
+8
18-06-2026 18:24
+3
09-06-2026 19:42
06-06-2026 22:07
+0
06-06-2026 22:01
06-06-2026 20:58
+2
06-06-2026 20:47
06-06-2026 17:38
Loading
+7
MJAH
"Het team dat er al jaren om bekend staat om onpartijdig te zijn"; Die Hill heeft echt een waas voor zijn ogen. Niet alleen had Lewis een raketmotor, Bottas moest ook regelmatig inhouden of opzij gaan voor Hamilton. Want die moest en zou wereldkampioen worden. Wat een armoede bij die Engelsen ...24-06-2026 22:27
+1
MJAH
Dat staat niet los van het verhaal met Leclerc. Die hoefde namenlijk niet zijn positie terug te geven. Dat Max dat toen later wél moest doen bij Russell was de spreekwoordelijke druppel ...22-06-2026 14:46
+25
MJAH
Was dit niet de race waar Max een beuk kreeg van Leclerc (die van zijn lijn af week) waar verder geen actie op ondernomen werd door de wedstrijdleiding? Max verloor daardoor een positie. Daar zal Max het meest pissig om geweest zijn. De rest is geschiedenis.21-06-2026 19:27
+8
MJAH
"Kravitz was ergens verbaasd dat Verstappen pas later begon mrt kampioens happen winnen". Die Britten willen maar niet geloven dat Lewis zijn kampioenschappen te danken heeft gehad aan de racket moter van Mercedes (en aan Bottas die steeds opzij moest gaan).18-06-2026 18:24
+3
MJAH
Die motor in Canada viel pas uit nadat hij toch echt zelf zich vergallopperde in het gevecht met Kimi en door het gras ging. Zonder dat gras was hij gewoon tweede geëindigd. Dat was dus ook zijn eigen schuld. Had hij zijn wagen maar op het asvalt moeten houden.09-06-2026 19:42
+1
MJAH
Eerder in het weekend had Lewis de GP gewoon gewonnen. Zal wel tussen middernacht en 7 uur 's ochtends zijn geweest ... 😴06-06-2026 22:07
+0
MJAH
Ik weet niet of hij dat wel verdient ...06-06-2026 22:01
+7
MJAH
Toto heeft Kimi twee jaar geleden 1000 uur laten maken in oude F1 wagens. Daar is zo veel in geïnvesteerd, dat Toto het zich helemaal niet kon veroorloven om Kimi uit het team te zetten. En daarnaast, als Mercedes een tweede team had gehad, had Toto precies hetzelfde gedaan als Red Bull. Mogelijk had Kimi gestart in dat tweede team, ergens in de middenmoot gereden en dan nu nog in het tweede team hebben gezeten.06-06-2026 20:58
+2
MJAH
Op de derde startrij vinden we schijnbaar de McLaren van Russell terug. Het moet wel een hele bijzondere kwalificatie geweest zijn ...06-06-2026 20:47
+0
MJAH
Sympathieke gast, die Palmer. Maar daar blijft het dan ook bij.06-06-2026 17:38