+1
13:18
+0
23-06-2026 23:25
23-06-2026 16:25
+2
23-06-2026 16:21
+23
21-06-2026 21:59
21-06-2026 18:26
+6
21-06-2026 13:12
+3
21-06-2026 13:00
17-06-2026 09:44
15-06-2026 14:52
Loading
+1
VeeWeetje
@Bastiaan: volgens mij is Paul Monaghan zijn waarde voor RedBull lastig te overschatten, en moet je die zeker niet onderschatten. 😉13:18
+0
VeeWeetje
Zegt Montoya.......... En door ! Goede vraag, heeft u er nog zo een? Volgende!23-06-2026 23:25
+1
VeeWeetje
Dit zijn toch allemaal zaken waar de GPDA voor op de barricade zou moeten? Van Russel verwacht ik dienaangaande niet zo veel, maar Sainz en Würz zouden hier hun shirt voor moeten uittrekken, en de spierballen aanspannen.23-06-2026 16:25
+2
VeeWeetje
Wil iemand nog even op mijn paard in de draaimolen? Dan hoop ik in de brandweerauto te kunnen 🤣23-06-2026 16:21
+23
VeeWeetje
Ik heb er geen enkel probleem mee om Max zijn fouten bekritiseerd te horen. Dat is soms ook wel eens vermakelijk. Maar....... ook zonder oranje bril, heb ik in dit interview, Max zijn antwoord anders beluisterd, en er een andere context aan gehangen. Het antwoord zonder context was: "maakt het wat uit? Het antwoord in de lijn van Max zijn andere antwoorden zou zijn: "Maakt het wat uit? jullie willen het opzettelijk vinden, dus kan ik zeggen wat ik wil.. het maakt geen reet uit" Een typisch gevalletje "trial by media" waarbij ik graag wil opmerken dat al die anonieme doodsbedreigingen e.d. ook om te kotsen zijn. En inderdaad Nico Rosberg is wereldkampioen, maar laat zich ook wel makkelijk inpakken door Rachel. En dat ze dit gebruikt om de vermoorde onschuld te spelen is ...... nou ja, niet mijn stijl.....🥱 Leven, en vooral laten leven, er is geen reden te bedenken, om het altijd en met iedereen eens te hoeven zijn. Inderdaad zoals een andere reaguurder al stelde: en door !21-06-2026 21:59
+2
VeeWeetje
Tjonge jonge..... iets met zwaluwen en zomer en zo? Oktober, dan liggen de meeste troeven wel op tafel. Dan zal blijken wie de Nel heeft, en goed heeft gebruikt. En tot dan hoop ik op spectaculaire races, met veel verschillende podiumklanten. Let them race, instead of talking race21-06-2026 18:26
+6
VeeWeetje
In het verleden is Honda altijd in staat gebleken om, met de juiste manier van motiveren, wereldkampioenschapsmateriaal af te leveren. Bij McLaren ging het niet omdat, naar mijn mening de insteek verkeerd was. De "koloniale" houding van McLaren ( en mogelijk ook van Aston Martin) remt de input van de geniale Honda-mensen. Daarnaast zijn ze de écht hongerige engineers en designers kwijtgeraakt aan RBPT. Die zagen een droombaan in ene eindigen met de terugtrekking van Honda. Geloof het of niet, maar ook de ontwerpers, én de bouwers, én de sleutelaars, én de troubleshooters zijn topsporters, waarbij de eer een hogere prioriteit heeft dan salaris. In het boek van Calum Nicholas is meer dan één voorbeeld hiervan te lezen. Ik reken er op, dat de motor volgend jaar een stuk beter is, en dat Newey ook nog voldoende in de pen heeft zitten.21-06-2026 13:12
+3
VeeWeetje
Wellicht heeft hij te horen gekregen dat hij geen wereldkampioen gaat worden zolang Norris nog in de buurt is. En mogelijk hebben ze zijn solidariteit gekocht met b.v. een verdubbeling van zijn salaris wegens : bewezen diensten" met meer salaris, en minder bonussen, kun je iemands gedrag best wel temmen. Maar: [disclaimer] dit zijn allemaal if's but's then's enz.😉21-06-2026 13:00
+0
VeeWeetje
@greenfarmer: you have a way with words, and it is still all true 🤣17-06-2026 09:44
+0
VeeWeetje
De hele databundel kan op een hoop, als het gevoel in de auto niet goed is. Vraag maar eens aan Max, Alonso, Hamilton, Hadjar, Gasly, Lawson, Sainz, Albon, Leclerc, en zo nog een paar.15-06-2026 14:52