Directie F1 ziet kritiek op het logo als 'positief'

Formule 1
dinsdag, 28 november 2017 om 11:21Motorsport-total.com
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
De leiding van de koningsklasse vindt het geen probleem dat er veel kritiek is op het nieuwe logo. Onder andere Sebastian Vettel, Lewis Hamilton en Valtteri Bottas hebben zich negatief uitgelaten. 'Het laat zien dat ze geven om de sport', concludeert Ross Brawn.
'Wij zien deze discussie als positief', voegt hij er aan toe tegen Motorsport-total.com. 'Het is altijd lastig als je dingen veranderd bij een bestaand merk. Zeker als er zoveel passie achter zit', vertelt de sportief directeur er nog meer bij.
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading