De leiding van de koningsklasse vindt het geen probleem dat er veel kritiek is op het nieuwe logo. Onder andere Sebastian Vettel, Lewis Hamilton en Valtteri Bottas hebben zich negatief uitgelaten. 'Het laat zien dat ze geven om de sport', concludeert Ross Brawn.
'Wij zien deze discussie als positief', voegt hij er aan toe tegen Motorsport-total.com. 'Het is altijd lastig als je dingen veranderd bij een bestaand merk. Zeker als er zoveel passie achter zit', vertelt de sportief directeur er nog meer bij.