+4
24-06-2026 21:26
+1
24-06-2026 20:55
20-06-2026 13:25
30-05-2026 12:15
+10
26-05-2026 16:53
+12
24-05-2026 12:43
21-05-2026 13:56
+3
18-05-2026 15:22
+16
18-05-2026 12:03
+8
17-05-2026 20:43
Loading
+4
JeroenAarde
Newey was afgelopen seizoen weg en na de zomer stonden ze met een nieuwe teambaas/ingenieur gelijk boven de andere partijen. Maak het niet zo spannend alsof het niets meer voorstelt. Newey laat de Magic ook niet zien bij Aston Martin. Met de tijd meegaan hoort ook verandering van het pluche. Het was eens zullen we maar zeggen. De mooie tijden van vroeger kan men terug vinden in het museum. Ze komen sterker terug dan ooit tevoren en met Max als een strakke kapitein, mark my words!24-06-2026 21:26
+1
JeroenAarde
Max gaat niet zo snel overstappen want de basis is nog steeds goed en wordt beter met een nieuwe windtunnel. RBR heeft genoeg draagkracht en het team werkt op topniveau. Max is helemaal gebrand om het nieuw op te bouwen voor de langere termijn. Net als Schumacher bij Ferrari deed. Hij zit in een prachtige positie en RBR doet er alles aan om hem binnenboord te houden. Respect is wederzijds en met de regel wijziging voor volgende seizoenen komt men weer beter naar het echte racen toe ipv deze Mariokarts. Dus er zijn geen beren achter de bomen maar Max houdt iedereen scherp zoals hij dat doet tijdens het racen. Dat mag en hoort ook op dit niveau. Laat duidelijk zijn dat wanneer de Mariokarts blijvend waren zonder wijzigingen, Max zeker zijn biezen had gepakt. Plezier, uitdaging en winnen horen nog steeds in zijn vaandel te staan!24-06-2026 20:55
+1
JeroenAarde
Na twee keer uitvallen zit je in de put en kan je er niets meer van. Haha het moet niet gekker worden met die commentaren. Deze rijders hebben al vaker met dit bijltje gehakt maar de wereld draait niet ineens anders voor hen.20-06-2026 13:25
+1
JeroenAarde
Als Verstappen geluk had met het uitvallen van Russel en de verkeerde strategie van McLaren, dan had Hamilton dit ook! Eén zwaluw maakt nog geen zomer dus al met al voor velen een gelukkig weekend in Canada. Dat is ook sport waar onverwachte dingen gebeuren en er verrassingen ontstaan. Het feit is dat de leeftijd iets van scherpe randjes eraf haalt. Een uitschieter hoort daar nog wel bij. Mercedes voert de boventoon aan. Ferrari nog tweede met McLaren in de nek hijgend. Daarna komt RB met forse schreden dichterbij omdat men zich kan veroorloven om gekke dingen uit te proberen. Anderzijds kan men zich ook wel eens achter de oren krabben waarom die auto zo moeilijk af te stellen is. Tot slot blijft het achter bij het DNA van de F1 maar daar is al genoeg over gezegd. Desalniettemin moet men zich niet in slaap laten sussen door beloftes maar deze ook werkelijk laten ingaan. Daar hebben we Max weer voor die het achterste van zijn tong wel op gepaste momenten laat horen!30-05-2026 12:15
+10
JeroenAarde
Jij geloofd dat, haha Hij bewierookt Verstappen zodat hij er nog mooier uit komt te zien! Het blijft een sluwe vos, die ook lowietje heette 😉26-05-2026 16:53
+12
JeroenAarde
Goede analyse en het geeft maar weer eens aan dat er niets veranderd is t.o.v. de 50/50 verhouding. Het is gewoon prut en Max mag zich best uitspreken als blijkt dat het niet werkt. Tenslotte heeft hij dit altijd gedaan. De F1 moet snel naar 65/35 verhouding of zelfs meer. De mindere goden, waar ik Hadjer aan toeschrijf, komen als binkies weer naar voren. Het blijft een gezwam waar menig F1 liefhebber al moe van is geworden en is afgehaakt om het te blijven volgen. Wat ik kan begrijpen en zeker na de race van op de Nordschleife. Hoelang blijft het nog rustig in de gelederen en wanneer gaat het echt exploderen en komt de vuile was echt naar buiten?24-05-2026 12:43
+1
JeroenAarde
Verstappen is serieus met zijn opmerkingen om te vertrekken als het zo was gebleven omdat de DNA van de F1 er niet meer is. Door de wijziging met de kwalificatie van de verdeling batterij en verbrandingsmotor is hij bereid om wat op de vlakte te blijven. Neem maar aan als het niet de goede kant op gaat dat Max alsnog verdwijnt. Het waren niet alleen de coureurs maar zeker ook de fans die de F1 aan het kwijtraken zijn. Tot nu toe is er voor het racen nog niets gewijzigd en is Antonelli nog steeds de leider van het van het Mario Karten. Het moet toch pijn doen dat hij geen echte F1 WK leider is omdat deze autos nog steeds niet F1 waardig zijn!21-05-2026 13:56
+3
JeroenAarde
Max heeft met een slip of the tongue ons laten weten dat hij contractueel het volgend seizoen zowieso voor RB zou gaan rijden! Het was iets eerder nu en de rest is geschiedenis!18-05-2026 15:22
+16
JeroenAarde
De F1 is een wereldje geworden voor de rijken. Deze kunnen tegen grof geld een pas kopen om overal gezien te worden. Het is niet eens omdat zij liefhebbers zijn maar om gezien te worden zijn ze bereid om het geld neer te leggen. Drankje hier en daar en ook nog even in de pitbox kijken als de camera draait is een hebbeding! Dan liever deze race waar de echte wereld en liefhebbers op af komen. Wat een spektakel hebben we gezien. Geen moment verveeld met al deze akties. Zelfs mijn vrouw heeft het met plezier bekeken. Dat kan ik niet zeggen als de F1 aanstaat.18-05-2026 12:03
+8
JeroenAarde
Bravo Max Verstappen en de hele wereld heeft jou speciale klasse gezien! Dankjewel voor de show ☺️17-05-2026 20:43