Gelael gaat vier keer VT1 rijden voor Toro Rosso

Formule 1
maandag, 28 augustus 2017 om 12:09Toro Rosso
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Toro Rosso heeft rond het middaguur bekend gemaakt dat Sean Gelael in het restant van 2017 maar liefst vier keer in een F1-auto gaat stappen. Gelael zal in Singapore, Maleisië, de Verenigde Staten en Mexico de eerste vrije training rijden voor het team.
De renstal is tevreden over wat de 20-jarige Indonesiër eerder heeft laten zien bij tests in Bahrein en Budapest. 'Daar heeft hij het goed gedaan', laat Franz Tost weten op de officiële website. 'Iedereen bij het team was onder de indruk van zijn prestaties, zijn feedback en betrokkenheid. Ik weet zeker dat hij bij die vier Grands Prix nuttig gaat zijn voor het team.' (foto: Red Bull Content Pool)
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading