+8
24-06-2026 12:30
+10
24-06-2026 12:28
+3
21-06-2026 19:57
21-06-2026 19:54
+6
21-06-2026 19:50
+2
20-06-2026 23:55
+0
20-06-2026 19:25
19-06-2026 15:01
+11
19-06-2026 14:58
18-06-2026 12:46
Loading
+8
Bassie1
Zonder Max is een race lang niet zo spannend, met hem in de race gebeurt er altijd wat.24-06-2026 12:30
+10
Bassie1
Ralf Schumacher is een raar mannetje,waarschijnlijk jaloers op wat Max allemaal klaarspeelt en kan bij Red Bull24-06-2026 12:28
+3
Bassie1
Ik kan niet wachten!! Laat het weekend maar komen!!!21-06-2026 19:57
+3
Bassie1
Laat me niet lachen!!! Sainz is gefrustreerd dat hij nooit dat heeft bereikt wat Max wel heeft gedaan. Hij zal Max echt niet verslaan met Karten, zelfs niet in zijn dromen.21-06-2026 19:54
+6
Bassie1
Wat een Story verhaal.! Lijkt wel de Prive!!!21-06-2026 19:50
+2
Bassie1
Ik vind het een fantastisch idee! Ga er voor! Zien we eindelijk dat Max de beste coureur is! Ps wat we al weten!!20-06-2026 23:55
+0
Bassie1
Verstappen wint altijd van Leclerc, van elke coureur omdat Max altijd op elk circuit goed is. Niemand is zo constant als Max.20-06-2026 19:25
+3
Bassie1
Persoonlijk zou ik het fantastisch vinden als Alonso samen met Max een 24 uurs race samen zouden doen. Van mij mag het. Graag zelfs!!!19-06-2026 15:01
+11
Bassie1
Wat een kul verhaal van die Britten, mochten ze willen! Als ze dat denken kennen ze Max echt niet! Op naar volgende week zondag in Oostenrijk!19-06-2026 14:58
+10
Bassie1
Laat Hamilton eerst maar eens net zoveel races winnen als Max vorig jaar na de zomerpauze. Dan praten we verder.18-06-2026 12:46