Grosjean enthousiast over hypersofts: 'Ze zijn excellent'

Formule 1
dinsdag, 28 november 2017 om 21:26
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Romain Grosjean was erg tevreden over de uitkomst van de testdag van Pirelli op het Yas Marina Circuit. De hypersofts bevielen goed en het team van Haas heeft veel data kunnen verzamelen met het oog op komend seizoen. Na afloop blikte Franse coureur terug.
'Het was een productieve dag', stelt Grosjean, die erg te spreken was over de nieuwe hypersofts. 'Ze zijn zijn excellent. Het kan een geweldige kwalificatie-band zijn, maar de levensduur is kort op het moment. We moeten nog even zie hoe dat volgend jaar gaat zijn. 
Toch was er ook behoorlijk nadeel. 'Van alle banden die we hebben geprobeerd, zakken de prestaties na een tijdje enorm in. Aan het begin is de degradatie goed, maar op een bepaald moment vervalt het', benadrukt de Fransman.(foto: Haas F1)
 
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading