+1
20-06-2026 22:15
+2
15-06-2026 23:32
14-06-2026 16:18
+0
10-06-2026 00:02
07-06-2026 23:32
05-06-2026 16:00
05-06-2026 15:56
05-06-2026 09:25
04-06-2026 23:45
04-06-2026 01:24
Loading
+1
Peter666
Had je maar een beetje beter moeten sturen in je carrière Sainz, dan had jij het ook voor het zeggen gehad. Toch denk ik dat Max meer marketingactiviteiten doet dan bv een Lewis.20-06-2026 22:15
+2
Peter666
Als je het maar jaren blijft roepen krijg je misschien wel een keer gelijk. Doornbos is na een tijd belachelijk gemaakt geworden toch weer aan het miepen, echt het houdt niet op met die gast.15-06-2026 23:32
+2
Peter666
Zo, even naar de Duitser geschakeld, je wordt niet goed van die twee Hamilton slijmerts.14-06-2026 16:18
+0
Peter666
Bij Mercedes rijdt er ook één rond die er een puinhoop van maakt en dat ligt niet helemaal aan de motor.10-06-2026 00:02
+1
Peter666
Als ik Max was ging ik vanavond nog alle Red bull prullaria in een grote doos doen.07-06-2026 23:32
+0
Peter666
Hoef ik ook niet, ik kom uit de buurt en ken de mannen uit de kartperiode.05-06-2026 16:00
+0
Peter666
Zo, 120 miljoen nog wel, Stroll gaf 250 miljoen per jaar en nu nog een keer, geloof niet alles!05-06-2026 15:56
+0
Peter666
Jos is niet voor niks daar gekomen waar hij moest zijn en daar is helemaal niks mis mee, maar geloof niet alles wat je van buitenaf ziet en hoort.05-06-2026 09:25
+0
Peter666
Ach ja 65 of 70 miljoen wat maakt het uit joh.. geloof mij, nummer 1 bij de Verstappens zijn de pegels.04-06-2026 23:45
+0
Peter666
Hebben die Engelsen nu een Italiaan gevonden om te pesten of komt dat nog?04-06-2026 01:24