Lewis Hamilon heeft in gesprek met SpeedWeek laten weten volgend jaar niet met nummer één op zijn auto zal starten. De Brit houdt vast aan zijn vertrouwde nummer 44 en laat de eer aan hem voorbij gaan.
'Sommige mensen zouden het graag zien dat ik terug ga naar het eerste nummer, maar voor mij veranderd er niets', stelt Hamilton. '44 is voor mij heel speciaal en iedereen heeft zijn eigen geluksgetal. Misschien dat ik het cijfer één in de 44 kan verwerken. Het design is best leuk om mee te spelen, maar de 1 is gewoon niet mijn ding. 44 hoort helemaal bij mij.' (foto: Mercedes)