Hamilton bedankt voor startcijfer één: '44 hoort helemaal bij mij'

Formule 1
dinsdag, 28 november 2017 om 20:17
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Lewis Hamilon heeft in gesprek met SpeedWeek laten weten volgend jaar niet met nummer één op zijn auto zal starten. De Brit houdt vast aan zijn vertrouwde nummer 44 en laat de eer aan hem voorbij gaan.
'Sommige mensen zouden het graag zien dat ik terug ga naar het eerste nummer, maar voor mij veranderd er niets', stelt Hamilton. '44 is voor mij heel speciaal en iedereen heeft zijn eigen geluksgetal. Misschien dat ik het cijfer één in de 44 kan verwerken. Het design is best leuk om mee te spelen, maar de 1 is gewoon niet mijn ding. 44 hoort helemaal bij mij.' (foto: Mercedes)
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading