Meer van hetzelfde voor Haas.

Formule 1
zaterdag, 26 augustus 2017 om 22:17
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
De zomerstop heeft tot nu toe niet het gewenste effect voor het team van Haas F1 gehad. Teambaas Steiner impliceerde dat het team op de reset-knop gedrukt had, maar met een twaalfde en dertiende startplaats voor Grosjean en Magnussen is het vooralsnog meer van hetzelfde.
Romain Grosjean: 'Gisteren hebben we geëxperimenteerd met verschillende configuraties qua downforce. We hadden er eentje die te licht was en die de auto erg lastig te besturen maakte. Vandaag ben ik blij met mijn prestatie. Het was een knappe kwalificatieronde. Ik had een betere tijd kunnen rijden met een slipstream, maar ik zat niet dicht genoeg achter de wagen voor me om een voordeeltje op het rechte stuk te pakken. De auto voelt ok qua set-up. Het wordt morgen een lange race met veel actie. Ik kijk er naar uit!'

Kevin Magnussen: 'De kwalificatie was ok. Tijdens de laatste run kreeg ik mijn ronde niet echt voor elkaar, maar uiteindelijk denk ik niet dat het veel verschil had gemaakt. Ik denk dat ik alleen Romain nog had kunnen pakken. We staan er niet slecht voor met het oog op de race. Er hoeft voor ons niet veel te gebeuren om in de punten te eindigen. We zouden voor punten moeten kunnen vechten.'
Günther Steiner: 'Gisteren zouden we zo hebben getekend voor dit resultaat, maar je wilt altijd meer. Iedereen heeft hard gewerkt en we hebben ons flink verbeterd ten opzichte van gisteren. We staan twaalfde en dertiende, dat betekent dat we een vrije bandenkeuze hebben en dat zou een voordeel moeten kunnen zijn.'
 
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading