Sainz: 'Had meer verwacht dan P14'

Formule 1
zaterdag, 26 augustus 2017 om 22:31
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Carlos Sainz was wederom de coureur die voor Toro Rosso de kastanjes uit het vuur moest halen. De Spanjaard haalde met gemak Q2, maar zag zijn kwalificatie daar eindigen. 
'Om eerlijk te zijn ben ik enigszins teleurgesteld met P14', zegt de Spanjaard in de media-release van het team. 'We hadden tot nu toe een goed weekend. Ik zat er vanaf FP1 bovenop. Telkens in de top 10. Vandaag wilden we dat ook bereiken en het was echt teleurstellend en frustrerend om jezelf dan op P14 terug te vinden. Ik denk dat ik het maximale uit de auto gehaald heb. We moeten blijven pushen. Er is geen reden waarom we niet in de punten zouden kunnen eindigen.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading