Jos is geleuter van Red Bull zat: 'Draai er niet omheen'

Max Verstappen
maandag, 28 augustus 2017 om 7:39De Telegraaf
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Jos Verstappen wil dat Red Bull niet meer in de media roept dat het pech is wat er gebeurd bij Max Verstappen. Ze moeten de hand meer in eigen boezem steken, vindt de vader van het 19-jarige toptalent. 
'Ze moeten niet alsmaar blijven roepen dat het pure pech is. Daar heeft het niets mee te maken. Het materiaal is gewoon kloten. Maar zeg dat dan ook en draai er niet omheen. Dit kan gewoon niet. Dit is onacceptabel. Klaar!', zegt hij in De Telegraaf.
Hij geeft nog een flinke waarschuwing aan het adres van Oostenrijkse renstal. 'Dit kan niet op deze manier doorgaan. Ik weet het zeker, dan stopt Max nog liever. Dit houdt niet lang stand op deze manier', maakt hij zich zorgen over zijn teleurgestelde zoon.
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading