Max: 'Dit is geen pech meer, dit is gewoon slecht'

Max Verstappen
zondag, 27 augustus 2017 om 15:01
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Max Verstappen was behoorlijk teleurgesteld na zijn zoveelste uitvalbeurt van het seizoen. De jonge Limburger had het gebeuren in een eerste reactie nog niet echt een plekje gegeven.
'Dit is geen pech meer, dit is gewoon slecht', opende de Limburger voor de camera van Ziggo. 'Dit mag een topteam niet gebeuren. We gaan nu naar Monza, maar dat wordt ook helemaal niks. Ik ben heel erg teleurgesteld. Ik vind dit ook echt niet leuk voor de fans.'
Over de oorzaak van zijn uitvalbeurt was Verstappen duidelijk: 'Ik had geen vermogen meer', mokte de Limburger. 
 
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading