Verstappen: 'Al die oranje shirts zijn hilarisch'

Max Verstappen
zaterdag, 26 augustus 2017 om 23:17
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Max Verstappen stond na afloop van de kwalificatie niet alleen nationale en internationale media te woord, maar had ook even tijd om een vraaggesprek te doen met F1.com, de officiële website van de Formule 1.
Ondanks het feit dat hij slechts drie tienden achter P3 is geëindigd gelooft Verstappen niet direct in een podiumplaats. 'We hebben het maximale uit onze mogelijkheden gehaald. Misschien dat Ferrari het een beetje heeft laten liggen. Morgen in race-trim zouden we wat dichterbij moeten zitten. Wij kunnen in de kwalificatie onze motor niet zo opschroeven zoals andere teams dat kunnen, maar ik denk dat het gat naar het podium realistisch gezien te groot is. Maar dit is Spa, er kan op deze baan altijd een verrassing zijn.'
Verstappen is zich er goed van bewust dat er vele Nederlandse racefans aanwezig zijn. 'Al die oranje-shirts zijn hilarisch om te zien vanuit de auto. Het geeft me ook wat extra motivatie. Ik wil graag een goede prestatie neerzetten voor de fans. Als ik de pitsstraat uitrijd en ik zie al die mensen in het oranje over de hekken hangen, dat is gewoon fantastisch.'
 
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading