Sauber: 'Alleen een kans op punten als de hel losbreekt'

Formule 1
zaterdag, 26 augustus 2017 om 23:05
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Marcus Ericsson en Pascal Wehrlein kwamen veel tekort op de rest van het veld en werden niet verrassend uitgeschakeld in het eerste deel van de kwalificatie. Door gridstraffen van anderen starten ze morgen als zestiende en zeventiende, maar echt hoop op WK-punten hebben ze niet.
Ericsson: 'We wisten dat de kwalificatie vandaag een lastige opgave zou worden, gezien het feit dat je om goed te presteren op deze baan een sterke motor nodig hebt. Gezien het technische probleem dat ik had in FP3 en het kleine aantal ronden dat ik kon rijden, heeft het team een goede prestatie geleverd door de auto te optimaliseren. De auto voelde goed, maar we moeten een manier vinden om onze performance te verbeteren. Het weer kan een beslissende rol spelen hier. Laten we daar een beetje op hopen.'
Wehrlein: 'Overall was dit een betere dag dan gisteren. Ik kon een goed aantal ronden rijden in de derde vrije training. Helaas is onze performance niet waar we graag zouden willen zijn. We zijn aan het kijken naar de data om te kijken of we de performance kunnen verbeteren, maar realistisch gezien hebben we hier alleen kans op punten als de hel losbreekt.'
 
 
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading