+4
17:48
30-11-2025 21:20
+6
30-11-2025 21:18
+5
23-11-2025 11:33
+2
05-10-2025 20:05
+26
05-10-2025 19:55
+0
02-10-2025 20:33
+3
20-09-2025 20:09
01-09-2025 21:53
27-03-2025 18:53
Loading
+4
Azazel
Als deze pole blijft staan, dan betekent een dubbele gele vlag de volgende keer niets meer.17:48
+4
Azazel
Marko heeft gelijk.30-11-2025 21:20
+6
Azazel
Het was gewoon zo opzichtig, ook voor de kijker thuis. RedBull had gelijk!30-11-2025 21:18
+5
Azazel
Niet alleen voor Max maar ook lekker voor Piastri 🥳23-11-2025 11:33
+2
Azazel
Als Max naar Mercedes gaat, dan is Russel exit. Het is niet voor niets dat Russel maar een 1 jarig contract krijgt aangeboden. Dat heeft Max al lang met Toto besproken. In 2027, kan Russel op zoek naar een nieuwe werkgever als Max komt.05-10-2025 20:05
+26
Azazel
Dan had je dat moeten doen.05-10-2025 19:55
+0
Azazel
Heerlijk deze jongen. Gewoon lekker je eigen plan trekken.02-10-2025 20:33
+3
Azazel
Lawson staat er bijna een halve seconde voor. Echt veel progressie geboekt die Tsunoda.20-09-2025 20:09
+0
Azazel
Allemaal excuses..01-09-2025 21:53
+3
Azazel
Gegokt en verloren. En doorrrr....27-03-2025 18:53