+1
11:32
16-05-2026 18:28
+8
07-05-2026 23:03
+40
05-05-2026 10:40
01-05-2026 11:44
+2
15-04-2026 22:43
+11
12-04-2026 01:38
11-04-2026 10:59
+6
10-04-2026 11:49
+18
09-04-2026 18:52
Loading
+1
Spuitfluit
Ik weet zeker dat er dan een straf was uitgedeeld.....1000%11:32
+1
Spuitfluit
Hier krijg je toch kippevel van....wat een genot om naar te kijken zeg....100x beter dan F1 ...das mijn mening he....gewoon naar de onboard kijken wat een controlle heeft die man....bizar....16-05-2026 18:28
+8
Spuitfluit
Montoya heeft een hekel aan Verstappen om iets wat ooit tussen Jos en Montoya gebeurd is in de F1...en iets over zijn zoon die ooit in het opleidings programma gezeten heeft bij Red Bull maar daar uit is gegooid...en verder is het gewoon een eng mannetje die denkt dat hij beter is en was dan Verstappen....tis gewoon een eng mannetje die steeds meer kritiek krijgt wereld wijd door zijn uitspraken over Max ....07-05-2026 23:03
+40
Spuitfluit
Als ik de naam Montoya zie staan ergens in een artikel haak ik meteen af, zoveel negativiteit wat er van de man afstraalt.....05-05-2026 10:40
+8
Spuitfluit
Hadsifats, eindelijk nog iemand die geen blad voor de mond neemt en zegt waar het op staat....schaf die dubbele agenda eens af F1 en laat de echte fans weer genieten van de sport en denk niet alleen aan de netflix kijkers...01-05-2026 11:44
+2
Spuitfluit
Slaat als een tang op een varken dit verhaal....vraag me dan af waarom Max het ook zo goed deed in de GT3....ligt dus zeker ook aan de auto dan....15-04-2026 22:43
+11
Spuitfluit
Pfff Jack Plooij dat is de zelfde die nu elke keer zeg dat hij mooie en leuke races gezien heeft net als de heer Mol...allebei als een blad van de boom omgedraaid...benieuwd hoeveel ze ervoor krijgen om dat elke keer maar te blijven herhalen, maar goed idd zoals hierboven gezegd werd , ik denk niet dat Jos dit idd gezegd heeft wetende dat er 2 pisnichten achter hem mee staan te luisteren hahaha nee sorry dit is van Doornbos wishful thinking en Jack lult gewoon mee...ik hoop dat RB het probleem opgelost krijgt en Max gewoon zijn tijd vol maakt en misschien nog een keer wereld kampioen word maar daarna stopt hij en gaat hij lekker doen waar het meest plezier aan beleeft en dat is GT3 en misschien wel de 24 van Le Mans doen....zou mooi zijn samen met Alonso en Vettel...ook wishful thinking natuurlijk.12-04-2026 01:38
+1
Spuitfluit
Laten we hopen dat hij blijft....door zijn uitlatingen de afgelopen tijd en dat wat hij in 2023 al heeft gezegd zijn ze nu wel bezig om dingen te veranderen,aan te passen want dit is voor de echte fan niet om aan te zien....ja veel inhaal acties maar de volgende bocht word je weer ingehaald want je accu is leeg....nee laat hem nog maar even blijven.Door mensen zoals Max die gewoon zegt wat hij vind of ze het nu leuk vinden of niet, gaat er in iedergeval iets veranderen....zijn zelfs geruchten dat na 2030 de V8 weer terug zou kunnen komen....11-04-2026 10:59
+6
Spuitfluit
Laten we hopen dat Jos de waarheid spreekt en dat Max nog een aantal jaar in de F1 te bewonderen is....ik zou god op mijn blote knietjes danken als dat gebeurd want nogmaals zonder Max is er geen r**t aan en ik denk ook dat als hij zou stoppen , er misschien wel meerderen volgen...duimen maar dit geeft mij in ieder geval een klein beetje meer hoop.10-04-2026 11:49
+18
Spuitfluit
Die beslissing is door Max al lang genomen zeker nu GP er straks niet meer is....ik denk dat Max straks lekker zijn F1-helm opruimt en de GT3 gaat doen....iets waar hij veel meer plezier van heeft en veel meer energie in zijn eigen raceteam gaat stoppen.09-04-2026 18:52