Schumacher na ereronde: 'Het was geweldig'

Algemeen
zondag, 27 augustus 2017 om 21:02RTL
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Mick Schumacher was enorm blij met zijn indrukwekkende eerbetoon op het circuit van Spa. Voorafgaand aan de Grand Prix van België reed de zoon Michael Schumacher een ereronde in de Benetton B194 van zijn vader.
'Het was geweldig', blikte Schumacher junior terug na afloop tegenover RTL. 'Ongelofelijk om met deze auto te kunnen rijden. Om dat hier te kunnen te doen was echt geweldig. Ik ben ontzettend vereerd dat ik dit heb mogen doen.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading