Begripvolle Marko: 'We weten nog niet wat we moeten doen'

Formule 1
maandag, 28 augustus 2017 om 11:38ORF
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Bij Red Bull lijken ze perplex te staan nu Max Verstappen wéér is uitgevallen met een technisch defect. 'We weten nog niet wat we moeten doen', zegt de 74-jarige Helmut Marko eerlijk voor de camera van het Oostenrijkse ORF.
Marko heeft er vertrouwen in dat Verstappen gewoon blijft bij de renstal. 'We zijn het beste team dat over is', zegt de adviseur van Red Bull Racing, die verder toegeeft dat deze problemen 'moeilijk te verdragen zijn'.  
De oud-rijder begrijpt dat Verstappen nu verder kijkt dan zijn neus lang is. 'Ik kan niet eens meer boos zijn op Max als hij verder kijkt naar een ander team', vertelt Marko aan een verslaggever van Bild.
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading