'Ik denk dat het onmogelijk is om een Formule 1-auto met een hand te besturen', vervolgt hij tegen
Motorsport.com. 'Ik heb wat zaken die mij begrenzen waardoor mijn lichaam dat moet compenseren, maar dat is niet verkeerd. We zijn maar gewone mensen en ons brein is gewend om onze lichamen te helpen bij het omzeilen van een handicap. Dat is normaal. Het is iets waarvan ik denk dat ik het onder controle heb.'