Kubica weerspreekt 'kenners': 'Ik rijd niet met één hand'

Formule 1
dinsdag, 28 november 2017 om 15:24Motorsport.com
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Robert Kubica testte dinsdagmorgen voor Williams. De Pool reed honderd rondjes. Hij spreekt na de test tegen dat hij met één hand zou rijden. 'Er is iemand die zegt dat ik met een hand moet rijden, maar dat is niet waar.'
'Ik denk dat het onmogelijk is om een Formule 1-auto met een hand te besturen', vervolgt hij tegen Motorsport.com. 'Ik heb wat zaken die mij begrenzen waardoor mijn lichaam dat moet compenseren, maar dat is niet verkeerd. We zijn maar gewone mensen en ons brein is gewend om onze lichamen te helpen bij het omzeilen van een handicap. Dat is normaal. Het is iets waarvan ik denk dat ik het onder controle heb.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading