Update | Rich Energy verliest rechtszaak; logo moet van Haas-bolide Formule 1
Formule 1

Update | Rich Energy verliest rechtszaak; logo moet van Haas-bolide

Update | Rich Energy verliest rechtszaak; logo moet van Haas-bolide

De nieuwe hoofdsponsor van Haas, Rich Energy, ligt in eigen land onder vuur nadat ATB Sales Limited het energiedrankmerk beschuldigd heeft van plagiaat. ATB Sales Limited is het moederbedrijf van fietsenproducent Whyte, dat precies hetzelfde logo lijkt te hebben als Rich Energy.

Racefans.net meldt dat men nu juridische stappen gaat ondernemen tegen Rich Energy. Op 12 en 13 maart zal de hoorzitting van de aangespannen zaak plaatsvinden, waarna de Engelse rechtbank op 1 mei uitspraak zal doen.

De CEO van Rich Energy, William Storey, is allerminst onder de indruk van de commotie rondom zijn logo. 'Ik maak me nergens zorgen over. Ik zou het geen 'nonsense' noemen, maar ze (het fietsenmerk, red.) hebben echt geen poot om op te staan.' (Foto: Haas F1 Team)

Update | Rich Energy verliest rechtszaak; logo moet van Haas-bolide

Rich Energy heeft de rechtzaak om de logo's verloren. De rechter in Engeland heeft uitspraak gedaan in de zaak en gevolg daarvan is dat het logo van Rich Energy niet meer op de bolides van Haas mag verschijnen. Een flinke tegenvaller voor Storey, die dacht dat zijn merk gelijk zou krijgen.



Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties

Meer nieuws