- Dat kans dat Toto weer bij de Verstappens zou aankloppen, zoals wordt gesuggereerd, lijkt mij nihil. Antonelli was ook deze race weer beter dan Georgina, ondanks dat hij de eerste vrije training moest overslaan. Gaat dit jaar naar alle waarschijnlijkheid wereldkampioen worden.
Dan ga je Max er toch niet naast zetten? Iedere teamgenoot die hij ooit heeft gehad is bezweken onder de druk, alhoewel dat met Hadjar enigszins mee lijkt te vallen. Nee, pas als Kimi zijn Italiaanse roots niet kan weerstaan en voor Ferrari gaat rijden, komt er een stoeltje voor Max bij Mercedes.
- Sorry, maar Red Bull is echt niet zo dom geweestLambiase geeft gewoon zijn kans gegrepen en dat moeten we accepteren.
- Als je het maar jaren blijft roepen krijg je misschien wel een keer gelijk. Doornbos is na een tijd belachelijk gemaakt geworden toch weer aan het miepen, echt het houdt niet op met die gast.
- Het is logisch dat Max zo reageert, hij is een winnaar. Hij wil niet verliezen. In zijn hart weet hij best wel dat de wagen beter wordt. Hij is beslist niet dom!!
- Dat is niet zo gek als je maar 0.1 sneller bent. Maar je kan wel het zelfde tempo rijden. Vergeet niet dat de auto ook nog eens 7 kilo te zwaar is. Ik heb vroeger gevoetbald en dan had ik ook vaak het gevoel dat ik een slechte wedstrijd had gespeeld maar dan vonden de trainer en anderen dat ik juist de sterren van de hemel had gespeeld. Het gevoel kan je ook weleens bedriegen.
- Nou dat is niet helemaal waar. In China was de achterstand van Max nog 1,7 seconden en dat is al terug gebracht naar 0.3/ 0.4. En Mercedes is op dit moment niet erg betrouwbaar met hun krachtbron. Wache heeft het vorig jaar ook weten om te buigen en Max kwam twee punten uiteindelijk te kort. In het verleden hebben ze de fout gemaakt door teveel tegelijk op te willen lossen en zijn daar door een tijd de weg kwijt geraakt in 24 wat tot in 25 heeft doorgewerkt. Pas in de tweede helft van vorig jaar wisten ze de auto weer aan de praat te krijgen. Dat willen ze nu voorkomen. Natuurlijk willen we allemaal max weer op het hoogste treetje zien staan, maar vergeet niet dat ze gebonden zijn aan een budget cap en met een verouderde windtunnel en al een behoorlijk bedrag aan schade, moet je ook zeker weten dat de onderdelen die je erop zet ook werken. En je kan niet zeggen dat dat niet zo is want de data laat dat ook zien. Daarbij hebben we al de nodige sprintraces gehad waardoor je ook niet de kans hebt om dingen goed te testen.
- Nee hoor, maar ik kijk totaal geen F1 meer en dan kom je ook hier vanzelf minder.
- Maar ook jij bent niet vaak meer hier, je zit toch niet te treuren in een hoekje hoop ik 😂
- Zo is het, ik blijf lekker hier zitten ZX.
Daar was mij te veel ruzie.
- Zoals zovelen. Vrolijkheid en goed gezelschap laten zich niet binden haha
Loading