- Ik ben gitarist. Als ze op mijn gitaar 2 willekeurige snaren zouden verwijderen, zou ik ook opnieuw moeten leren spelen. Maar het is dan geen gitaar spelen meer, het is dan iets anders. Gekunsteld, onnatuurlijk en zonder enige meerwaarde, want ik moet daarvoor alle muziek opnieuw leren en het resultaat is per definitie minder omdat je domweg 2 snaren mist. Waarom zou ik dat helemaal doen?
De 24h Nürburgring was fantastisch, maar daarna heb ik geen NLS meer gekeken. Omdat ik Max wil zien racen, echt racen!
Zoals het nu gaat wat mij betreft dan liever in de NLS en endurance wereld. Mijn TVpro abonnement zeg ik dan met liefde op.
- Er breken voor jou weer mooiere tijden aan dan in de afgelopen jaren KA. Is je gegund jij ouwe verstokte LH fan😜
- Voor het merk redbull is max onvervangbaar maar als je een auto hebt die ondanks de magie die max heeft niet meewerkt ja dan ga je verder kijken.
En voor deze Paul tellen de jaren ook en het schijnt dat hij een betere en betaalbare functie krijgt en kan meebouwen aan cadilac,
We komen er niet omheen maar watche is niet de aangewezen persoon om redbull verder te helpen ontwikkelen hij weet het niet zeker als alles werkt.
Als ontwerper denk je het gaat werken want anders gooi je die dingen niet op de auto maar zoals het een Fransman eigen is ook al denken we het werkt niet maar gooien het er gewoon op.
Maar dat redbull leeg loopt is gewoon toen schumacher bij Bennett weg ging liep zowat heel Bennett leeg de meeste monteurs gingen mee naar ferrarie.
Maar de tijden zijn veranderd nu hebben we opgevoerde golfkarren en regels die niet te overzien zijn.
Dus mocht max net als JP verkassen om te denken ik kan daar kampioen worden lekker doen
- Waar het op neer komt met het nieuwe reglement is dat Verstappen opnieuw moet leren racen. Hij moet letterlijk zijn talent uitschakelen. Dat is ook wat eerder gezegd is door onder meer Alonso; iedereen kan rijden met deze auto's, talent is niet meer nodig. Nou leuk dan, daar zit je dan als de allerbeste racer ooit. Ik zou ook enorm chagrijnig worden. Ik zou die hele Formule 1 laten doodvallen en wat leuks gaan doen.
- Of??? Laten we effe afwachten, niet meteen met vreemde conclusies komen..
- Russel wordt niet tegengewerkt!!!! Hij moet gewoon zijn meerdere erkennen in Kimmi, en accepteren dat hij de nieuwe Bottas 2.0 is geworden.
- Bla bla bla en morgen praat hij met Cadillac🤣🤣🤣🤣
- 7 pk, niet 70. En het is officieel 7pk/60pk*0,5 seconde, op een circuitlengte van 100 seconden, dus ongeveer 0,06 seconde op een rondje van 100 seconden.
Op kortere circuits is het minder,en de FIA heeft aangegeven dat 1 ADUO-upgrade in principe gaat om 7 pk.
- Hammie staat tweedie
Toch niet slechtie ... 😉
Verstappie een heel stukkie verderie
- Ik lees wel 0.1 sec maar we gaan het zien wat het net geeft.
En ja, zelfs 0.05 x 70 = 3.5 sec
Loading