Sebastian Vettel finishte de race waar hij 'm begon: op P2. De Duitser kon bij de start geen gaatje vinden om Lewis Hamilton voorbij te steken en verloor tijd bij de pitstops. Het enige moment dat hij kon aanvallen was bij de herstart, maar ook dat lukte niet.
'Het was intens', zei Vettel na afloop van de wedstrijd op het podium. 'Ik zat eigenlijk te dicht achter Lewis bij de herstart. Ik wachtte op het moment dat hij een klein foutje zou maken, maar dat maakte hij niet.'