Ricciardo: 'Nederlanders, bedankt!'

Formule 1
zondag, 27 augustus 2017 om 15:53
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Daniel Ricciardo was wederom de coureur die namens Red Bull Racing naar het podium mocht. De Australiër boekte alweer zijn zesde podiumfinish van het seizoen en was de Nederlandse fans dankbaar.
'Max viel natuurlijk erg snel uit', zei de Australiër tegen landgenoot Mark Webber op het podium van Spa. 'Dus ik wil alle Nederlandse fans bedanken dat ze gebleven zijn. Anders was het vrij stil geweest op het circuit.'
 
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading