Video | Slipstream over GP Abu Dhabi: 'Het was treurig'

Formule 1
dinsdag, 28 november 2017 om 18:23
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
In de nieuwe aflevering van Slipstream wordt teruggeblikt op de 'saaie' Grand Prix van Abu Dhabi. Volgens Allard Kalff en Kees van de Grint kan het niet zo langer en moet er echt iets veranderen om zulke Grans Prix te voorkomen.
'Het is natuurlijk treurig', stelt Van de Grint. 'In de top tien is één inhaalmanoeuvre geweest. Ze zijn één plek naar voren geschoven omdat Ricciardo uitviel, maar het is niet voor te stellen dat mensen daar naar willen kijken.' 
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading