'Verstappen viel uit doordat motor in beveiligingsmechanisme sprong'

Max Verstappen
maandag, 28 augustus 2017 om 8:22GPD
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Volgens onbevestigde informatie is de auto van Max Verstappen zondag uitgevallen doordat het in een soort beveiligingsmechanisme is gesprongen. Dat schrijven de GPD-kranten maandag. Dit mechanisme voorkomt dat de motor uiteindelijk klapt.
'Wat zou duiden op een wel heel veilige afstelling van Renault. En dus bijzonder weinig fiducie in het eigen racemateriaal', staat er bijvoorbeeld in De Stentor. Verstappen was niet zo bezig met de oorzaak. 'Ik heb er zelf niet zoveel over gesproken. Had er ook geen zin meer in.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading