+1
16-06-2026 01:11
+3
03-06-2026 12:13
+9
29-05-2026 12:53
+8
22-05-2026 12:37
+6
22-05-2026 12:31
+4
15-05-2026 02:05
12-05-2026 13:56
+7
09-05-2026 15:39
09-05-2026 15:36
+0
03-05-2026 18:42
Loading
+1
DWI
Dat kans dat Toto weer bij de Verstappens zou aankloppen, zoals wordt gesuggereerd, lijkt mij nihil. Antonelli was ook deze race weer beter dan Georgina, ondanks dat hij de eerste vrije training moest overslaan. Gaat dit jaar naar alle waarschijnlijkheid wereldkampioen worden. Dan ga je Max er toch niet naast zetten? Iedere teamgenoot die hij ooit heeft gehad is bezweken onder de druk, alhoewel dat met Hadjar enigszins mee lijkt te vallen. Nee, pas als Kimi zijn Italiaanse roots niet kan weerstaan en voor Ferrari gaat rijden, komt er een stoeltje voor Max bij Mercedes.16-06-2026 01:11
+3
DWI
Ben het zowaar een keer met Georgina eens. I feel so dirty!03-06-2026 12:13
+9
DWI
Dit wordt zo'n onmogelijk saaie race. Monaco moet gewoon van de kalender. Alhoewel, een circuit waar je niet kunt inhalen past wel heel goed bij het anti-racen van de F! in 2026...29-05-2026 12:53
+8
DWI
Zijn natuurlijke aanleg is enorm ontwikkeld door Jos op dit gebied. Die deed vaak aanpassingen aan de kart zonder het aan Max te zeggen, om vervolgens bij het uitstappen aan Max te vragen wat hij gedaan had.22-05-2026 12:37
+6
DWI
Ongeacht al het F1 drama lijkt Bathurst zo goed als zeker. Het evenement is voor het begin van de wintertest gepland om de deur voor Max open te zetten.22-05-2026 12:31
+4
DWI
Jankbal15-05-2026 02:05
+4
DWI
Max gaat Fangio achterna. Totale held!12-05-2026 13:56
+7
DWI
Ik had wel te doen met die Japanse coureur. Dat zal echt geen koekenbakker zijn als je mag uitkomen in die klasse. De moeite die hij had om zijn gezicht in de plooi te houden tijdens die tweede ronde van Max. Ik meen zelfs een trillend onderlipje te hebben waargenomen.09-05-2026 15:39
+8
DWI
Max was in zijn tweede (getimede) ronde bijna 2 volle seconden sneller. Daarom is iedereen lyrisch.09-05-2026 15:36
+0
DWI
Mijn comment stamt van voor de qualy voor de hoofdrace. RB lijkt inderdaad flink stappen te hebben gezet. Het punt is meer dat ik oprecht denk dat Max zich meer druk maakt over de reglementen van volgende jaar, dan zijn resultaten dit jaar. Dat het racen in de F1 weer leuk en uitdagend voor hem is.03-05-2026 18:42