F1
Verstappen
Kalender
▼
WK-stand
Meer
▼
Norris in Q&A met Ziggo Sport: 'Is jouw naam Jack?'
Video's
door
David Boorsma
vrijdag, 06 november 2020 om 15:33
door
David Boorsma
Volg F1Maximaal.nl op Google
Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien
Voeg toe als voorkeursbron op Google
DB
David Boorsma
Bekijk berichten van de auteur
loading
Populair F1-Nieuws
Ondertussen in F1 | F1-coureurs dineren allemaal samen in Oostenrijk
jun 26, 11:00
Verstappen plaatst kanttekening bij prestaties van Hadjar: "Een andere instelling"
jun 25, 21:19
Red Bull-topfiguur gaat daadwerkelijk vertrekken bij het team, bestemming bekend
jun 26, 11:45
'Verstappen voert geheime gesprekken met McLaren, Piastri naar Red Bull'
jun 26, 15:55
F1 Live 17:00u | Tweede vrije training Grand Prix van Oostenrijk 2026
jun 26, 16:30
Red Bull-update eindelijk onthuld, complete waslijst aan wijzigingen voor GP Oostenrijk
jun 26, 11:30
Coulthard beschrijft de ingewikkelde situatie van Verstappen: "Het is bizar"
jun 25, 21:39
Verstappen kan plekje bij Mercedes schudden, Russell jaagt de kogel door de kerk: "Ik rij hier"
jun 26, 8:45
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Overzicht tijden Grand Prix van Oostenrijk 2026, wat kan Verstappen in lichtere auto?
jun 22, 13:30
Mekies wil niet zeggen of Verstappen garanties vraagt over Monaghan: "Zou niet fair zijn"
jun 26, 20:43
Hadjar roept Red Bull op tot actie: "We willen het zelf voor elkaar krijgen"
jun 26, 20:35
Russell stevig geschrokken in tweede vrije training: "Zij waren aan het vliegen"
jun 26, 19:57
Long runs | Verstappen komt sterk voor de dag, Ferrari krijgt concurrentie van middenveldteam
jun 26, 19:33
Verstappen steekt middelvinger op naar Russell in tweede training: "We komen wat tekort"
jun 26, 19:17
Meer artikelen
Laatste reacties
MadMax
26-06-2026
Ik ben benieuwd wat er in het Contract van Russel staat 't.o.v. Antonelli? Ik zie toch wat stress?
Raycoupe
26-06-2026
LOL, iedere keer trap ik er weer in, uitslag artikel aanklikken om erachter te komen dat er op deze site helemaal niets in staat. Ga maar naar twitter is het motto kennelijk, maar dat open riool mijd ik. Dat is echt een minpuntje op deze site, terwijl hij verder juist uitblinkt in fijne complete artikelen.
wg
26-06-2026
Als je de tijden ziet, zoals ik altijd doe met een extra scherm, zag je dat Max zeer goede tijden neerzette vergeleken bij de rest. Ik schatte zelfs in dat hij met zijn long runs de 2e snelste was.
wg
26-06-2026
Dat was vanwege clipping in bocht 3 en 9 of 10, of omdat iemand hem ophield. Die tellen we niet mee, ook bij de anderen niet.
peter-Veenstra
26-06-2026
Wat een onzin, ik heb nog nooit zo'n inconsistente longrun van Max gezien. De tijden vlogen van de 1.10.. naar de 1.17.. en dan weer 1.11.. en dan weer omhoog en zo ging het maar door. Dit was echt geen competatieve longrun. Of je moet alle trage ronden weg laten dan kom je inderdaad op een competatieve tijd uit maar helaas werkt hiet niet zo in deze sport.
Regenracer
26-06-2026
En hij zou met grote upgrades direct 3/4 tienden sneller zijn , volgens BAM Coronel 🤣
Regenracer
26-06-2026
Oh weer ff de fans warm houden hè .
Regenracer
26-06-2026
Wie had anders verwacht ? Ik niet dus , maar hoop dat hij het tij kan keren🤞
Jos Hendriks
26-06-2026
Ook bij dit engels medium heeft de warmte toegeslagen maar dan wel vrij hard. Is het niet een duits medium dan is het een Italiaans medium en dan weer een Engels. Dus ik ben sinds vandaag ook een medium geworden en ik vertel gewoon dat er een kans van 50/50 is dat verstappen naar McLaren gaat en/of dat er gesprekken hebben plaats gevonden tussen Vermeulen en McLaren. Dus f1maximaal waar mag ik de de factuur naar toe sturen 🤣🤣
Glenny
26-06-2026
Van dit soort speculatieve berichten word ik niet goed. Al helemaal niet nu dit al weken aanhoudt. Kennelijk voelt de media zich verplicht om ook dit soort onzinnige geruchten te moeten publiceren. Een soort van go with te flow*? * adapting to situations and accepting events as they happen rather than resisting or trying to control them... Toch wel een beetje pattettik...
Loading
Vorig artikel
Honda legt uit: 'Daarom blijven we in de IndyCar en niet in de Formule 1'
Volgend artikel
Ocon: 'Het is erg nuttig om een tweevoudig wereldkampioen mee te laten kijken'
Plaats reactie
Plaats reactie