Boullier over Alonso: 'Weet zeker dat hij nog steeds mensen kan verrassen'

Formule 1
vrijdag, 06 november 2020 om 12:23
Fernando Alonso Renault Imolajpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Voormalig Formule 1-teambaas Eric Boullier verbaast zich er niet over dat Fernando Alonso terugkeert naar de koningsklasse. Alonso zal volgend seizoen aantreden bij Renault, waar hij plaats zal nemen naar Esteban Ocon. De Spanjaard nam in 2018 afscheid van de sport.
'Ik had het wel verwacht', vertelt Boullier in de Beyond the Grid-podcast. 'Hij wil nog steeds leveren en hij geniet van de uitdagingen. Ik weet zeker dat hij nog steeds veel mensen kan verrassen.' De Franse Boullier denkt dat het goed is voor zowel Renault (volgend jaar Alpine, red.) als Alonso dat de twee weer samen gaan werken.
'Er zijn nog steeds dingen die beter moeten, maar ik denk dat als ze blijven pushen en doen wat ze doen, ze binnen de kortste keren de gebruikelijke top drie zullen zijn', aldus Boullier. Renault wist dit seizoen het eerste podium sinds 2011 te behalen, en maakte daar twee van in Imola. (Foto: Renault Sport Media)
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading