Hamilton: 'Gedaan wat ik gezegd had dat ik zou doen'

Formule 1
zondag, 27 augustus 2017 om 16:46
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Lewis Hamilton kwam, zag en overwon op Spa-Francorchamps. De Brit evenaarde gisteren het pole-positionrecord van Michael Schumacher en won vandaag de race op het legendarische Ardennencircuit.
'Het was een goed weekend voor het team', zei Hamilton op het podium. 'Ik heb gedaan wat ik gezegd had dat ik zou doen.'
'De supporters zijn het hele weekend fantastisch geweest. Ik viel iedereen daarvoor bedanken', vervolgde Hamilton. 'Het was cool om de Britse vlaggen tussen het vele oranje hier op het circuit te zien. Het was een fantastisch weekend. Sebastian heeft gevochten als een leeuw.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading