Lauda over race Hamilton: 'Ik had niet graag achter het stuur gezeten'

Formule 1
zondag, 27 augustus 2017 om 16:09Sky Sports
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Niki Lauda is enorm te spreken over de prestaties van Lewis Hamilton tijdens de Grand Prix van België. De oud-coureur zag de Britse coureur van Mercedes de hele race overtuigen, waardoor Sebastian Vettel geen kans op de leiding kreeg.
'Om Sebastian Vettel de hele race voor te blijven, is niet gemakkelijk', begint Lauda tegenover Sky Sports. 'Ik had niet graag achter het stuur gezeten. Van de eerste ronde tot de laatste ronde met volle kracht. Hij gaf niemand de ruimte, Lewis deed het echt fantastisch. Alles moest kloppen om deze race te winnen.' (foto: Mercedes AMG F1 Media)
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading