Perez: 'Tweede incident niet mijn schuld'

Formule 1
zondag, 27 augustus 2017 om 16:35
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Sergio Perez reed op Spa-Francorchamps niet de meest gelukkige Grand Prix van zijn carrière. De Mexicaan kwam tot twee keer in aanvaring met teamgenoot Esteban Ocon, waarbij hij de schuld voor het tweede incident niet zich wil nemen.
'De eerste keer was mijn schuld', opent Perez voor de camera van SkySports. 'Ik heb hem gewoon niet gezien. Ik had bij de start de verkeerde motor-module geselecteerd en daardoor had ik een moeilijke start en kwamen er veel auto's op me af. Ik probeerde te verdedigen en daar zat plots Esteban.'
Voor het tweede incident, het incident waar Ocon zo pissig over is, weigert Perez de schuld op zich te nemen. 'Ik zag hem komen, maar ik wist ook dat er geen ruimte was om in te halen. Ik had verwacht dat hij na Eau Rouge zijn actie wilde maken, dus ik verdedigde gewoon mijn lijn. Plotseling raakten we elkaar. Ik heb niets anders gedaan dan ik in duel met een andere coureur gedaan zou hebben.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading