F1
Verstappen
Kalender
ā¼
WK-stand
Meer
ā¼
Video | Hoe Ferrari de grootste zwakten van 2019 heeft weggewerkt
Video's
door
Sjoerd Valkering
donderdag, 26 september 2019 om 10:10
F1 Maximaal
door
Sjoerd Valkering
Volg F1Maximaal.nl op Google
Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien
Voeg toe als voorkeursbron op Google
Autosport
analyseert (in het Engels) hoe
Ferrari
de grootste zwakten van 2019 heeft weggepoetst.
Ferrari
Sjoerd Valkering
Bekijk berichten van de auteur
loading
Populair F1-Nieuws
Ondertussen in F1 | F1-coureurs dineren allemaal samen in Oostenrijk
jun 26, 11:00
Verstappen mist zijn oude vriend: "Voelt anders aan als hij er niet bij is"
jun 25, 18:31
Mercedes sluit deur voor Verstappen definitief, Russell verzekerd van langer verblijf
jun 25, 19:56
Verstappen plaatst kanttekening bij prestaties van Hadjar: "Een andere instelling"
jun 25, 21:19
Antonelli voelt zich schuldig tegenover Verstappen: "Ik heb er veel van geleerd"
jun 25, 19:17
Coulthard beschrijft de ingewikkelde situatie van Verstappen: "Het is bizar"
jun 25, 21:39
Verstappen verhoogt druk op Red Bull in toekomstgesprekken: "Dit is cruciaal voor ons"
jun 25, 17:07
Verstappen kan plekje bij Mercedes schudden, Russell jaagt de kogel door de kerk: "Ik rij hier"
jun 26, 8:45
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Overzicht tijden Grand Prix van Oostenrijk 2026, wat kan Verstappen in lichtere auto?
jun 22, 13:30
F1 Live 13:30u | Eerste vrije training Grand Prix van Oostenrijk 2026
jun 26, 13:00
Red Bull-topfiguur gaat daadwerkelijk vertrekken bij het team, bestemming bekend
jun 26, 11:45
Red Bull-update eindelijk onthuld, complete waslijst aan wijzigingen voor GP Oostenrijk
jun 26, 11:30
Ondertussen in F1 | F1-coureurs dineren allemaal samen in Oostenrijk
jun 26, 11:00
F1TV-analist ziet Red Bull 'verschijnen': "Terwijl Mercedes een cruciaal probleem heeft"
jun 26, 10:40
Meer artikelen
Laatste reacties
Monic Armiento-Hissink
26-06-2026
Tja, dat is een natuurlijk verloop, mensen zoeken een nieuwe uitdaging en krijgen bij andere teams meer betaalt zoals Cadilac die nog aan het bouwen is aan een team en daardoor nog meer geld ter beschikking heeft door de budget cap dan teams als RB, die al een groot team hadden toen de budget cap zijn intrede deed. Salarissen vallen ook onder de budget cap en hoe groter je team des te minder geld erover blijft om grote kopstukken aan te trekken. Nu er een aantal van die kopstukken zijn vertrokken komt er ook weer financiƫle ruimte om dat op te vullen.
Monic Armiento-Hissink
26-06-2026
Geef 1 reden waarom hij Max nu nog zou willen? Kimi is gedoodverfd om kampioen te worden want dan kan Toto een lange neus trekken naar RB dat ze toch hun eigen ster hebben en de jongste kampioen. Russell doet het ook goed en heeft gewoon veel pech gehad met die onbetrouwbare motor. Hij kost ook nog eens veel minder dan Max.
Bassie1
26-06-2026
Wat een arrogante fl*ker is die Russel toch, ik hoop dat Antonelli hem dit jaar helemaal zoekrijdt en hem alle hoeken van de baan laat zien! Dat Max niet naar Mercedes gaat is goed! Laat hem maar bij Red Bull blijven, daar heeft hij alle vrijheid en daar rendeert Max het best. Toto Wolff is sowieso een kwal en eng mannetje. Wat mij betreft mag Toto Wolff failliet gaan. Zou er geen traan om laten.
Manuel.d
26-06-2026
Hij verknalt het vanzelf wel arrogante vent geworden wordt zoekgereden door 19-jarige die in zijn kleine teen al meer talent heeft dan Russel
Jos Hendriks
26-06-2026
Ja en deze verhalen zijn er volgens de Engelse en Italiaanse krant die het zo vaak mis hebben. Op de officiƫle site van Mercedes staat niets en Wolff houdt zich nog stil dus wat voor waarheidsgehalte moet je aan dit artikel wat van knip en plakwerk in elkaar zit. Ik heb liever dat Max bij RB blijft maar kan hij bij een ander team wereldkampioen worden dan gun ik het hem ook. Dus gewoon afwachten veel water drinken en rustig blijven en voor nu een lekker dagje f3, f2 en f1 kijken
Wim.v63
26-06-2026
Zegt opnieuw wel iets over hoe de F1 er in dat opzicht bij staat, net als bij de Fifa, enge club machts*ei*e types.
DanielDruff
26-06-2026
Arme Doornbos, weer geen gelijk....
qpyzwbrjmg
26-06-2026
Dat kan hij wel zeggen maar de Wolff is de baas
Scuderia61
25-06-2026
Verbaas u niet, verwonder u slechts.
Monic Armiento-Hissink
25-06-2026
Dat dus.
Loading
Vorig artikel
'Leclerc kan flink meer gaan verdienen bij Ferrari'
Volgend artikel
'Verzonnen door een 35-jarige vent in de slaapkamer van zijn moeder'
Plaats reactie
Plaats reactie