Video | Pérez rijdt van New York naar Miami in oude Red Bull-bolide

Video's
dinsdag, 19 april 2022 om 14:00
Sergio Perez Australie

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Sergio Pérez heeft veel kilometers gemaakt in de Verenigde Staten. De Red Bull Racing-coureur heeft immers een roadtrip gedaan tussen New York en Miami, waar over drie weken geracet zal worden op het nieuwste circuit van de Formule 1-kalender. Toen de Mexicaan eenmaal in Miami was aangekomen, reed de coureur ook een rondje over het circuit.

Pérez rijdt van New York naar Miami in oude Red Bull-bolide

loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading