F1
Verstappen
Kalender
▼
WK-stand
Meer
▼
Video | Räikkönen neemt afscheid van Shell en krijgt tankpas cadeau
Video's
door
Joris Verwijst
zaterdag, 22 december 2018 om 10:05
door
Joris Verwijst
Volg F1Maximaal.nl op Google
Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien
Voeg toe als voorkeursbron op Google
Kimi Räikkönen neemt afscheid van Ferrari en daarmee ook van Shell. De Fin krijgt van de brandstofleverancier een leuk cadeautje.
JV
Joris Verwijst
Bekijk berichten van de auteur
loading
Populair F1-Nieuws
Ondertussen in F1 | Hamilton neemt na eerste zege bij Ferrari paar gasten mee de baan op
jun 22, 17:05
Verstappen liet weten dat Red Bull-beslissing niet correct was: "Ja, honderd procent"
jun 22, 9:45
Bleekemolen ziet respectvolle actie Verstappen: "Zegt veel over zijn status in de sport"
jun 22, 10:00
Verstappen benoemd in Russell-terugblik: "prachtig om daar met hem te staan"
jun 21, 20:05
Verstappen en Hamilton trekken aan de alarmbel over de autosport: "Gewoon gestoord"
jun 22, 15:41
RB22-update is een cruciaal kantelpunt om Verstappen te behouden bij Red Bull
jun 21, 19:20
Red Bull en Verstappen mogen blijven dromen volgens analist: "Dat zijn grote stappen"
jun 21, 21:30
Clash bouwde zich op: "Verstappen duwde Hamilton in eerste deel 2021 telkens van de baan"
jun 22, 14:30
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Ondertussen in F1 | Hamilton neemt na eerste zege bij Ferrari paar gasten mee de baan op
jun 22, 17:05
Verstappen maakt grote indruk: "Elke keer het hoogste niveau dat je ooit hebt gezien"
jun 22, 16:35
Verstappen en Hamilton trekken aan de alarmbel over de autosport: "Gewoon gestoord"
jun 22, 15:41
Clash bouwde zich op: "Verstappen duwde Hamilton in eerste deel 2021 telkens van de baan"
jun 22, 14:30
Overzicht tijden Grand Prix van Oostenrijk 2026, wat kan Verstappen in lichtere auto?
jun 22, 13:30
Monteur blijft wachten op magische momenten Verstappen: "Vorig jaar leek hij een magiër"
jun 22, 11:53
Meer artikelen
Laatste reacties
wg
22-06-2026
😂 Ik kan het me niet herinneren, maar waarschijnlijk was ik toen veldwerk aan het doen ergens in Zuid-Frankrijk 😂
peterheijnen33
22-06-2026
Ja we overleven het vast wel, de zomer van 76 hebben we ook overleefd. ;)
wg
22-06-2026
😂🤣😂 Zal wel loslopen, denk ik, al wordt het altijd heter hier dan de voorspelling. Eergisteren zeiden ze 34 graden, het was hier 36, en nu voorspellen ze 38 voor woensdag ...
peterheijnen33
22-06-2026
Oh jee, dat wordt zwaar modereren. Mijn excuses dan maar alvast, ik zal in ieder geval zorgen dat ik voldoende drink. 😛
wg
22-06-2026
😂 Woensdag wordt het pas echt heet ... 😉
Glenny
22-06-2026
Huh..., Verstappen en Hamilton ineens op dezelfde lijn? Hamilton: "...Ik heb me er nog niet heel uitgebreid in verdiept, omdat het volgens mij voortdurend de verkeerde kant opgaat..." Hamilton logica?
Glenny
22-06-2026
Daarnaast..., 1e seizoen van Lewis Hamilton bij Ferrari? Werkelijk...?!?!?!
peterheijnen33
22-06-2026
Let's agree to disagree. 😉
peterheijnen33
22-06-2026
Max had al ruim 50 ronden als een leeuw gevochten waarop hem een handje muntjes werd toegegooid die binnen de allereerste minuut na de herstart allemaal de verkeerde kant opvielen. Tijdens de SC vanwege het uitvallen van Kimi kreeg hij harde banden gemonteerd. Daar was hij geïrriteerd over omdat hij daarmee bij de herstart zwaar in het nadeel was, maar volgens het team was het de enige optie. In zijn poging dat te compenseren, ging Max na de herstart wijd bij het uitkomen van bocht 14 en moest hij zwaar corrigeren. Zo kon Leclerc naast hem komen en er inclusief het contact overheen gaan, maar in diens slipstream kwam ook Russell er aan de binnenkant nog bij. Max had bocht 1 volgens de regels, maar werd door Russell naast de baan geduwd en kwam vóór Russel weer de baan op door de voorgeschreven escape route te gebruiken. Desondanks kreeg hij 3 ronden later de opdracht zijn positie aan Russel te geven. Dat was absoluut een fout van het team en dat was in die zin ook de druppel, maar dat was niet in verhouding tot Leclerc. Op de radio heeft hij het ook niet meer over Leclerc gehad behalve meteen na het contact. Het hele oorzaak/gevolg verhaal begon met de kennelijke veroordeling tot de witte banden. Dat Leclerc op het rechte eind naast Max kon komen, was daar alleen het gevolg van. Een kleine clusterfuck zogezegd, waar Max op dat moment in de race helaas niet boven stond.
Regenracer
22-06-2026
O nu is Hamilton wel tegen........
Loading
Vorig artikel
Lauda 'leeft weer' en plant rentree: 'En dat terwijl ik bijna dood was'
Volgend artikel
Problemen bij Williams: 'Met drie keer ons budget waren resultaten niet beter geweest'
Plaats reactie
Plaats reactie