Yusuke Hasegewa verwacht dat de relatie met Toro Rosso 'op gelijke voet' zal plaatsvinden. Dit in tegenstelling tot met McLaren, waarbij de laatste toch wel echt de touwtjes in handen heeft gehad. Daarom past de renstal uit Faenza misschien wel beter bij de Japanners.
'Dat is niet alleen omdat het team kleiner is. Honda is een gigantisch bedrijf, maar had weinig recente F1-ervaring. Daarom nam McLaren de leiding in handen. Dat zal niet hetzelfde zijn met Toro Rosso', vertelt hij aan
Motorsport.com.Hasegewa verwacht 'een andere manier van werken' met het Italiaans-Oostenrijkse team. 'Het zal hetzelfde concept zijn als de krachtbron van dit jaar, dus we zullen de huidige motor kunnen gebruiken als vertrekpunt. We kennen alleen de McLaren-Honda manier van werken, maar dit zal ons een kans geven om een andere manier van werken te ervaren.'