Sebastian Vettel ging voor RTL het seizoen beoordelen. Hij geeft per race een cijfer, waarbij een 1 het hoogste is en een 5 het laagst. Het mooie is, dat de zender per race ook de beelden erin heeft gemonteerd, zo krijg je een goed overzicht van zijn seizoen.