Christian Horner voelde na het uitvallen van Max Verstappen mee met zijn Nederlandse coureur en zijn fans. De teambaas heeft geen verklaring waarom het weer Max Verstappen was die uitviel.
'Soms kun je er gewoon geen woorden voor vinden', zei de teambaar tegenover SkySports. 'Het is zo'n ongelukkige situatie voor hem. Hij had zichzelf in een goede positie gemanoeuvreerd en dan gebeurt dit. Hij had met hoe de race zich ontvouwd heeft gemakkelijk het podium kunnen halen. Hij stond op dezelfde strategie als Daniel. Alles zag er goed uit totdat de vierde cilinder er zo maar mee ophield. Ik heb geen idee of het een sensor-issue is. Onze motorleverancier heeft wat uit te leggen.'