Arrivabene: 'We hebben geprobeerd Mercedes met de banden te verrassen'

Formule 1
zondag, 27 augustus 2017 om 17:11
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Maurizio Arrivabene toonde zich na afloop van de race op Spa-Francorchamps tevreden over de manier waarop Ferrari de wedstrijd aangepakt heeft en hoe het team functioneerde.
'Na de safetycar hebben we geprobeerd om Ferrari te verrassen met de banden. We hadden gisteren een set ultrasofts uitgespaard en die wilden we aan het eind van de race benutten. We hebben er alles aangedaan. Sebastian heeft er alles aan gedaan, maar het was net niet genoeg.'
'We kwamen hier niet als favoriet naar toe, maar we hebben het Mercedes knap lastig gemaakt', vervolgt de teambaas. 'Dat is bemoedigend voor de races die er aan komen.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading