Maurizio Arrivabene toonde zich na afloop van de race op Spa-Francorchamps tevreden over de manier waarop Ferrari de wedstrijd aangepakt heeft en hoe het team functioneerde.
'Na de safetycar hebben we geprobeerd om Ferrari te verrassen met de banden. We hadden gisteren een set ultrasofts uitgespaard en die wilden we aan het eind van de race benutten. We hebben er alles aangedaan. Sebastian heeft er alles aan gedaan, maar het was net niet genoeg.'
'We kwamen hier niet als favoriet naar toe, maar we hebben het Mercedes knap lastig gemaakt', vervolgt de teambaas. 'Dat is bemoedigend voor de races die er aan komen.'