Video | Max: 'Ik rijd liever zonder traction control'

Formule 1
maandag, 25 december 2017 om 16:00
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Max Verstappen was enkele weken geleden op bezoek bij de SEMA-beurs in de Verenigde Staten om naar een demonstratie te geven aan de fans. De Red Bull-coureur kreeg daar ook bezoek van TheHoonigans en zij vroegen de twintigjarige Limburger naar alle mogelijkheden op een F1-stuurtje.
In de vlog legt Verstappen alle knopjes en buttons op een F1-stuurtje één voor een langs en zo komt de Nederlander ook terecht bij het knopje 'traction control'. De drievoudig Grand Prix-winnaar moet daarbij lachen en vertelt dat hij liever 'old-school' zonder die functie rijdt. Bekijk hieronder de beelden. (vanaf 7.30)
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading